تصاویری که در بهترین موقعیت ممکن گرفته شده‌اند

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
حتماً لازم نیست عکاسی خبره باشید تا موفق به ثبت لحظاتی تماشایی و خاطره‌انگیز شوید، در واقع تنها کافی است در زمان و موقعیت درستی قرار گرفته و به موفقیت دست یابید. در ادامه و همراه با شما به تماشای مجموعه عکس‌هایی ‌خواهیم نشست که درستی این قانون را به اثبات می‌رسانند.
تبلیغات

بله، گاهی اوقات تنها کافی است  در زمان و مکانی مناسب حضور داشته باشید تا شانس ثبت لحظه‌ای دیدنی و البته تک نصیب‌تان شود، و البته در این میان ابزار شاید آن قدرها حائز اهمیت نباشد، اینکه از تلفن هوشمندتان استفاده می‌کنید یا یک دوربین معمولی تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد، مهم شانس و البته برخورداری از کمی ذوق است. ممکن است پیش از این واژه "سر بزنگاه" را شنیده باشید، می‌توان گفت  شاید این بهترین تعریف برای این گونه تصاویر باشد. تصاویری که در لحظه‌ای خاص شکار شده و صحنه‌ای دیدنی را به معرض نمایش می‌گذارند.

در گشت و گذاری در فضای مجازی، گالری‌های متعددی را مشاهده خواهید کرد که تصاویری از این نوع  ارائه داده‌اند. این بار ما نیز سری به یکی از این گالری‌ها زده و مجموعه  عکس‌های جالب آن را در این بخش و با شما به اشتراک می‌گذاریم. 

در نهایت مقصد شما آن قدرها مهم نیست، تنها باید شما و دوربین‌تان هشیار و مراقب و در کمین فرصت‌های بادآورده باشید. امیدوارم از مشاهده‌ی این تصاویر لذت برده و در ضمن فراموش نکنید عکس‌های شکار شده خود را با ما و دیگر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات