کلاهی با قابلیت اتصال به ابزار‌های هوشمند شما

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
از ساعت ‌های هوشمند بگیرید تا حلقه ‌های هوشمند؛ دوست‌داران فناوری همواره علاقه دارند به نوعی ابزار‌های هوشمند خود را به نحوی کاربردی‌تر و آسان تر در اختیار داشته باشند. این بار یکی از این خوره‌های فناوری دست به کار شده تا کلاهی را به این قابلیت مجهز کرده و از آن برای اعمال دستورات صوتی کاربر به رایانه یا هر ابزار دیگر مجهز به بلوتوث استفاده کند.
تبلیغات

Snaptrax نام کلاهی است که قرار است علاوه بر کلاه بودن به قابلیت‌های دیگری همچون میکروفون و بلندگوی داخلی مجهز باشد تا بتواند با استفاده از قطعه‌ی بلوتوث داخلی کار گذاشته شده در آن با استفاده از بلوتوث 3 به تلفن هوشمند یا تبلت شما متصل شده و به کاربر امکان پاسخگویی به تماس ‌های تلفنی، پاسخگویی به پیامک‌ها و ایمیل‌ها و همچنین کنترل پخس موسیقی را می‌دهد. این کلاه همچنین به دکمه‌هایی در کناره‌ها برای کنترل حجم صدا و جفت شدن با سایر دستگاه‌ها نیز مجهز است.

البته قابلیت ‌های بالا چندان متمایز از سایر ابزار‌های پوشیدنی به نظر نمی‌آیند اما این واقعیت که برای کار با این کلاه به هیچ تماس دست یا کابلی نیاز نیست بسیار عالی به نظر می‌رسد. ضمن اینکه کسی متوجه عجیب بودن ظاهر شما (مثل عینک گوگل) نخواهد شد. البته مشکلی که در این بین وجود دارد این است که ظاهر‌ کلاه بیس بال چندان هم ظاهر رسمی به شمار نمی‌آید اما با توجه به اینکه هر کس طعم متفاوتی از فناوری را دوست دارد می‌توان گفت که احتمالا استقبال از این کلاه چندان هم بد نخواهد بود، ضمن اینکه می‌توان کلاه ‌های متفاوتی را به این فناوری مجهز کرد تا افراد بر حسب موقعیت و علاقه از آن بهره ببرند.

snaptrax-4

یکی از مهم ترین اجزای این ابزار‌های هوشمند، باتری و شارژ نگه داشتن و البته مدت زمان شارژ شدن آن است که این جزو برنامه‌های آتی گروه طراح نیز هست تا بهترین حالت را بین کارایی و راحتی کار با این ابزار به کاربر عرضه کنند. هدفی که آن ‌ها دنبال می‌کنند مدت زمان شارژ 90 دقیقه‌ای و شارژ نگه داشتن برای چند روز است که به نظر مناسب می‌آید. ضمن این که اینجا دیگر جایی برای خطر باقی نمی‌ماند در صورت بروز هر گونه انفجار در کلاه، کاربر محترم هم دچار خسارات غیر قابل جبرانی خواهد شد!

این ابزار با قیمت ۱۷۷ دلار برای پیش خرید عرضه شده است و در صورت رسیدن به هدف ۱۵۸٫۰۰۰ دلاری در سال ۲۰۱۵ برای ارائه آماده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات