PowerShell لاجیتک، ابزاری برای تبدیل آیفون به کنسول بازی!

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
شما چه در خانه, در جاده و یا حتی بین دو کلاس خود باشید، PowerShell یک دنیای جدید از گیمینگ برای شما ایجاد می کند. پاورشل محصول کمپانی لاجیتک است و برای استفاده از آن کافی است آیفون خود را در داخل آن قرار دهید تا تلفن‌تان به یک کنسول قابل حمل تبدیل شود.
تبلیغات

تا چند سال پیش گوشی های هوشمند آنقدر قدرتمند نبودند که بتوان به راحتی با آنها بازی کرد و اکثر گیمر ها از کنسول‌های دستی استفاده می‌کردند. اما کم کم با افزایش قدرت پردازنده ها و گرافیک گوشی های هوشمند, انواع بازی ها قابلیت اجرا بر روی آنها را پیدا کردند. البته هنوز مشکلاتی از قبیل کنترل در بعضی از بازی ها وجود دارد، به طوری که کار با انگشت و لمس کردن صفحه، بخشی از صفحه بازی را اشغال می‌کند و گاهی اوقات باعث کاهش دقت می‌شود. به همین دلیل شرکت لاجیتک با ارائه ابزار جانبی PowerShell برای آیفون مشکل علاقه‌مندان به بازی در موبایل هوشمند را برطرف کرده و گوشی آیفون را شبیه به یک کنسول دستی کامل می‌کند.

PowerShell دارای سطح باریک و مسطح، وزن کم و طراحی بسیار راحت برای گیمرها است، به طوری که می‌توان آن را در کیف یا حتی جیب جای داد. کلیدها و کنترلر آنالوگ همانند دسته کنسول‌های بازی، باعث می‌شوند که کاربر به تعداد کلیدهای کافی برای انجام انواع بازی‌ها دسترسی داشته باشد. PowerShell به حالتی طراحی شده که کاربر بتواند از تمامی امکانات آیفون خود از قبیل دوربین و دکمه کم و زیاد کردن صدا استفاده کند. نیازی نیست نگرانی از بابت باتری آیفون داشته باشید، چرا که لاجیتک به این فکر بوده و برای PowerShell قدرتمند خود یک باتری با ظرفیت 1500 میلی‌آمپرساعت قرار داده که به شما این امکان را می‌دهد 4 تا 5 ساعت باتری بیشتر داشته باشید. این ابزار دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است تا از صدای با کیفیت لذت ببرید یا حتی در هنگام بازی به تماس تلفنی خود پاسخ دهید. سیستم عامل سازگار با PowerShell نسخه iOS 7 است و از اکثر بازی‌ها پشتیبانی می‌کند.

PowerShell با iPhone 5, iPhone 5S و iPod 5 قابل استفاده است و هم اکنون در بازار های داخلی کشور با گارانتی آواژنگ موجود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات