ساعت هوشمند اپل تا سال ۲۰۱۵ عرضه نخواهد شد

شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
انتظار معرفی ساعت iWatch را در کنفرانس ۱۸ شهریور ماه اپل داشتید؟ ظاهرا در این کنفرانس تنها یک آیفون ۴.۷ اینچی رونمایی خواهد شد. براساس گزارش ری‌کُد اپل گجت‌ پوشیدنی خود را تا سال آینده عرضه نخواهد کرد.
تبلیغات

در این گزارش آماده که اپل قصد دارد با دو مدل آیفون ۴.۷ و ۵.۵ اینچی فصل خرید (تعطیلات پایان سال میلادی) را پشت سر بگذارد. ابتدا آیفون ۴.۷ اینچی در ۱۸ شهریورماه رونمایی می‌شود و کمی بعد نیز آیفون ۵.۵ اینچی در کلاس فبلت‌ها عرضه خواهد شد.

این خبر احتمالا برای طرفداران اپل ناخوشایند است، اما این کمپانی عموما استراتژی خاصی را برای عرضه محصولات خود به کار می‌گیرد تا در زمان مناسب و با حداکثر هیاهو  روانه بازار شوند. به این ترتیب فروش آی‌واچ بر روی فروش محصولات دیگر تاثیر نخواهد گذاشت. اپل تلاش می‌کند تا زمانی آی‌واچ را عرضه کند که سود کامل را از آیفون‌های جدید برده باشد.

گفته می‌شود تیم‌کوک نیز همان استراتژی استیو جابز را برای رونمایی محصولات جدید دنبال می‌کند. فاصله مناسب بین معرفی محصولات جدید باعث می‌شود تا تاثیر این محصولات روی یکدیگر به حداقل برسد و فروش حداکثر هر کدام را به دنبال داشته باشد.

به هر حال شواهد نشان می‌دهند که اپل ساخت حداقل یک گجت هوشمند را در برنامه دارد اما این محصول امسال رونمایی نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات