شرکت Archos یک تبلت و یک گوشی هوشمند‌ ویندوزفونی را معرفی کرد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Archos یک تولید کننده فرانسوی محصولات الکترونیک است که پیش‌تر در فروش تبلت‌های ارزان قیمت اندرویدی توانست خود را مطرح کند. اما این شرکت این‌بار قصد دارد به بازار گوشی‌ها و تبلت‌های ویندوزفونی سری بزند. در ادامه مطلب با زومیت بمانید تا درباره محصولات به تازگی معرفی شده Archos بیشتر بدانیم.
تبلیغات

این کمپانی قصد دارد دسته‌ای جدید از محصولاتش را در نمایشگاه IFA برلین رونمایی کند. در کنار گوشی‌های اندرویدی و محصولات خانگی که برای معرفی در سبد گذاشته، چند گوشی هوشمند و تبلت ویندوزی فونی را هم اکنون آماده کرده است.

تلفن Archos 40 Ceslum یک گوشی ۴ اینچی با پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام Snapdragin 200 است که ویندوزفون 8.1 را اجرا می‌کند. عرضه این گوشی از اوایل مهر ماه با قیمت 130 دلار خواهد بود.

archos-40-cesium

در همین بین Archos اولین تبلت ۸ اینچی خود را قدرت گرفته از ویندوز 8.1 ارائه خواهد کرد. قلب پردازشی تبلت Archos 80 Ceslum را پردازنده چهار هسته اینتل تشکیل داده، رزولوشن 1280 در 800 پیکسل همراه با پنل IPS و قیمت نهایی 214 دلار از اواخر مهر ماه در دسترس خواهد بود.

دیگر محصولات شرکت Archos شامل این لیست است:

  • - Archos 101 Oxygen: تبلت اندرویدی با صفحه نمایش فول HD، پردازنده ۴ هسته‌ای ARM Cortex-A17، حافظه رم 1.5 گیگابابتی و قیمت 330 دلار.
  • - Archos 50b Platinium: گوشی هوشمند ۵ اینچی با قیمت ۱۹۸ دلار.
  • - Archos 45c Platinum: گوشی اندرویدی ۴.۵ اینچی با قیمت ۱۶۴ دلار.
  • - Archos Weather Station: تجهیزات متصل به اینترنت حرارت سنج، رطوبت سنج، شناسایی وضعیت آب و هوا با قیمت ۱۶۴ دلار.
  • - Archos Music Light: لامپ/بلندگو بلوتوث با قیمت ۸۱ دلار.
  • - Archos Music Beany: هدفون‌های بلوتوث با قیمت ۴۸ دلار.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات