کاسیو Action Cam دو تکه‌ی خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
کاسیو به دنبال محبوبیت اکشن‌کم‌ها شانس خود را با تولید و عرضه اکشن‌کم جدید خود با نام EXILM امتحان می‌کند
تبلیغات

این روزها دوربین‌هایی موسوم به Action Cam طرفداران خاصی پیدا کرده و محبوبیت آن‌ها روز به روز نیز بالاتر می‌رود. در صورتی که در پی خرید یکی از این دوربین‌ها باشید، کاسیو دوربین جدیدی را با نام EXILIM در این حوزه‌ی معرفی کرده که بهتر است نگاهی نیز به مشخصات فنی آن داشته باشید.

این دوربین در رنگ‌های نارنجی، سبز و سفید عرضه شده و شامل دو قسمت اصلی دوربین و صفحه‌ی نمایش است که می‌توان این دو قسمت را بصورت متصل به هم یا جدا مورد استفاده قرار داد که با اتصال این دو قسمت به هم، می‌توان قسمت مانیتور را به‌عنوان پایه مورد استفاده قرار داد تا تصاویر سلفی را براحتی به ثبت رساند.

در صورتی که صفحه‌ی نمایش را به‌سمت پشت دوربین ببرید، ظاهری شبیه یک دوربین معمولی را خواهید داشت که صفحه‌ی نمایشش پشت دوربین جا خوش کرده است. کاسیو دوربین خود را به‌همراه مجموعه‌ای از بند‌ها، گیره‌ها و سه پایه‌ها عرضه می‌کند تا امکان ثبت انواع تصاویر با قابلیت انجام انواع مانورها در اختیار کاربران قرار گیرد. لازم به‌ذکر است که EXILIM با برخورداری از گواهی IPX6 ضد آب و گردوغبار است.

کاسیو این دوربین را به‌همراه لنزی با گشادگی f2.8 و فوکوس خودکار مبتنی بر کنتراست با مدهای عکاسی هوشمند و مولتی‌فوکوس به بازار عرضه خواهد کرد که وجود این قابلیت‌ها کاربران را از ثبت انواع تصاویر مطمئن می‌کند. EXILIM قادر است تا تصاویری را با رزولوشن ۱۴ مگاپیکسل و ویدئوهایی را با رزولوشن 1080p ثبت نماید.

باتری این دوربین قادر است تا در فیلم‌برداری مداوم برای ۷۵ دقیقه دوام آورد.  در صورتی که بیشتر استفاده‌ی شما از دوربین برای ثبت تصاویر باشد، در این صورت باتری دوربین بیش از میزان عنوان شده برای فیلم‌برداری دوام خواهد آورد. در صورتی که ال‌سی‌دی از دوربین جدا شود، می‌توان با استفاده از کلید شاتر روی ال‌سی‌دی تا فاصله‌ی پنج متر به ثبت تصاویر پرداخت، در حالی که کاسیو این فاصله را تا ۱۰ متر نیز ممکن عنوان کرده است. هر دو قسمت این تلفن‌هوشمند را می‌توان با استفاده از پورت میکرو USB شارژ کرد. تصاویر و ویدئوهای گرفته شده نیز در اسلات میکرو SD ذخیره می‌شود.

تصاویر ثبت شده را می‌توان با استفاده از کابل، بلوتوث و وای‌فای انتقال داد. گیره‌ی ارائه شده به همراه این محصول نیز بسیار مناسب است، بطوریکه در صورت استفاده از آن، مودم حالت اولیه‌ی خود در زمان الصاق به محل مورد نظر را در هر شرایطی حفظ می‌کند. قیمت تعیین شده برای این دوربین ۴۸۱ دلار است که با توجه به قابلیت‌های موجود می‌توان آن را بسیار بهتر از نمونه‌های موجود در بازار عنوان کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات