سامسونگ سری A را بعنوان خانواده‌ی جدید گوشی‌های هوشمند خود معرفی می‌کند

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پر واضح است که گلکسی آلفا، با توجه به جنس فلزی و طراحی به خصوص خود و نیز قدرت سخت‌افزاری و اندازه‌ی نه چندان بزرگ، یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی به شمار می‌رود که سامسونگ به عرضه‌ی آن مبادرت ورزیده. اکنون به لطف منابع داخلی، SamMobile متوجه شده که گلکسی آلفا در حقیقت اولین دستگاه از سری محصولات خانواده‌ی A سامسونگ است که غول کره‌ای تصمیم دارد در هفته‌ی آتی به معرفی آن بپردازد.
تبلیغات

 گفته می‌شود که سه دستگاه با شماره مدل‌های SM-A300 ،SM-A500, و SM-A700 در ارائه‌ی اولیه‌ی این سری حضور دارند که هر یک از این سه، محدوده‌ی قیمتی مشخصی را هدف قرار داده است. مدل SM-A300 با صفحه‌نمایش (qHD (960×540 ارائه خواهد شد در حالی که دو مدل دیگر، به صفحه‌نمایش‌هایی با رزولوشن HD مجهز خواهند بود.

مدل SM-A500 پیش‌تر نیز در لیست سایت موبایل سامسونگ نمایان شده بود که بر مشخصاتی نظیر صفحه‌نمایش HD و مجهز بودن آن به نسخه‌ی 4.4 اندروید کیت‌کت صحه می‌گذارد. طراحی این سه گوشی هوشمند مشابه گلکسی آلفا خواهد بود که بر اساس این مساله، می‌توان انتظار داشت همگی آن‌ها به نحوی از فلز در ساختار بدنه‌ی خود بهرمند شده باشند. همچنین گفته می‌شود که دستگاه‌های سری A سامسونگ در مقایسه با سایر مدل‌ها از دوربین جلویی با کیفیت‌تری بهره خواهند برد. بنابراین حدس می‌زنیم که محصولات این رده از رزولوشن بالاتری در دوربین جلویی برخوردار باشندکه یک گزینه‌ی احتمالی می‌تواند دوربین 3.7 مگاپیکسلی شایعه شده برای قرارگیری در گلکسی نوت ۴ باشد.

sm-a500F

در هر صورت به نظر می‌رسد سری A بخشی از بازآوری مورد انتظار از سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند خواهد بود که خصوصیات فنی بهتر در سطح قیمتی مربوطه و طراحی و کیفیت ساخت تجدید نظر شده موارد جدایی ناپذیر آن در نظر گرفته می‌شود. منابع داخلی که به ارائه‌ی این اطلاعات پرداخته‌اند همچنین مدعی هستند که رونمایی از این محصولات در سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی صورت خواهد پذیرفت اما مشخص نیست که آیا در نمایشگاه IFA نیز خبری در این خصوص در میان خواهد بود یا خیر. اما با در نظر گرفتن تمرکز خبری بر روی گلکسی نوت ۴ در این نمایشگاه، بعید به نظر می‌رسد برلین میزبان بمب خبری دیگری از سوی سامسونگ باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات