احتمالا iWatch از ماه سپتامبر به شکل انبوه تولید خواهد شد

یک‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
ساعت‌هوشمند اپل یکی از ابزار‌هایی است که بسیاری در انتظار معرفی و عرضه‌ی آن به بازار هستند. تا‌کنون اخبار و شایعات مختلفی در این باره منتشر شده است که برخی از آن‌ها احتمال تعویق معرفی این محصول و عدم عرضه‌ی آن در سال آتی میلادی را نیز امکان‌پذیر عنوان کرده‌اند.
تبلیغات

براساس گزارشی که در رسانه‌های چینی منتشر شده، تولید ساعت‌هوشمند اپل موسوم به iWatch از سپتامبر میلادی آغاز خواهد شد، چراکه شنیده‌ها حکایت از این دارند که تولیدکنندگان قطعات این ساعت‌هوشمند باید قطعات تولیدی خود را به کارخانه‌های اسمبلی تحویل دهند که این پروسه‌ی زمانی یک تا دو ماهه را شامل خواهد شد.

براساس شنیده‌ها این ساعت‌هوشمند ابتدا در تیراژ ۱ میلیون دستگاه تولید خواهد شد که برخلاف عرضه‌ی ۱۰ میلیون دستگاه تا پایان سال جاری میلادی است. شاید این گزارش‌ها به این معنا است که آی‌واچ کمی دیرتر روانه‌ی بازار شده یا شاهد عرضه‌ی اولیه از این ساعت‌هوشمند یه صورت محدود خواهیم بود.

برخی از اخبار نیز حکایت از بروز مشکلاتی در چرخه‌ی تولید ساعت‌هوشمند اپل دارند که از این رو برخی تعویق عرضه‌ی این محصول را تا روزهای ابتدایی سال آتی میلادی پیش‌بینی کرده‌اند. اپل پیش از این نیز تجربه‌ی عرضه‌ی محدود را دارد، بطوری که مک‌پرو اپل پیش از آنکه این کمپانی قادر به پوشش دادن تقاضای طرفداران و علاقمندان باشد، به بازار عرضه شد.

البته اپل تاکنون اطلاعاتی در این باره عرضه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات