تماشا کنید: گلکسی S5 به موج ریختن آب سرد برای حمایت از بیماری ALS پیوست و رقبا را به چالش کشید

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
در ادامه موج به چالش طلبیدن برای ریختن آب سرد که از دنیای فناوری آغاز شده و سایر حوزه‌ها نیز سرایت کرده، شاهد آغاز موج پیشرفته‌تری از این موضوع در دنیای فناوری، این بار در میان تلفن‌های‌هوشمند هستیم، چراکه گلکسی S5 سامسونگ با ریختن آب سرد روی خود، اچ‌تی‌سی وان ام۸ و آیفون 5S و لومیا ۹۳۰ را به چالش طلبیده است.
تبلیغات

یکی از آخرین چهره‌های شناخته شده که اقدام به ریختن آب سرد روی خود و شرکت در کمپین مبارزه با بیماری ALS‌کرده، نه یک انسان، بلکه پرچمدار سال جاری سامسونگ، یعنی گلکسی S5 است. صفحه‌ی رسمی سامسونگ موبایل در انگلستان ویدئویی را به اشتراک گذارده که طی آن گلکسی S5 سامسونگ پس از ریخته شدن آب و یخ روی خود، رقبا را به چالش کشیده است.

در این ویدئو روی تصاویر شاهد توضیحاتی توسط صدای کامپیوتری گلکسی S5 هستیم. انتشار این ویدئو را می‌توان تیری با هدف‌گیری دو نشان عنوان کرد، چراکه در کنار پیوستن به موج مقابله با بیماری ALS، این ویدئو به نوعی یک ویدئوی تبلیغاتی است که نمایانگر قابلیت ضدآب بودن گلکسی S5 است.

 لینک دانلود

در پایان نیز گلکسی S5 شماری از رقبای خود شامل اچ‌تی‌سی وان ام۸، لومیا ۹۳۰ و آیفون ۵ اس را به چالش طلبیده است. بنابر اطلاعات موجود در یوتیوب، این اقدام توسط سامسونگ در جهت یاری به بنیاد Motor Neurone Disease انجام شده است. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات