گوگل درصدد جداسازی سرویس تصاویر خود از گوگل‌پلاس است

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
برخلاف اکثر سرویس‌های گوگل که عموما محبوب هستند، گوگل‌پلاس، شبکه‌ی اجتماعی غول جستجوگر اینترنتی، از ابتدای پیدایش فروغ خاصی نداشته است. از این‌رو در آخرین اقدام، گوگل درصدد جداکردن سرویس‌های مربوط به تصاویر از گوگل‌پلاس است.
تبلیغات

شاید این روزها کمتر کاربری را بتوان یافت که از سرویس‌های گوگل استفاده نمی‌کند، چراکه سرویس‌های این کمپانی که شامل خدماتی تحت وب یا تحت پلتفرم موبایل این کمپانی هستند، طرفداران و کاربران زیادی دارند، اما همانطور که همگان می‌دانند، گوگل‌پلاس با استقبال چندان زیادی مواجه نشده است. از این‌رو این کمپانی درصدد آن است تا قابلیت‌های این سرویس را در مورد مدیریت تصاویر جدا کرده و در قابل سرویس جدیدی در اختیار کاربران قرار دهد تا شاید از این طریق نیز بتواند کاربران جدیدی را که علاقمند به سرویس‌های عکس هستند یا پیش از این با آگاهی از این قابلیت‌ها تمایلی به استفاده از گوگل‌پلاس نداشته‌اند را نیز جذب خود کند.

کمپانی گوگل اخیراً نیز لزوم عضویت و استفاده از گوگل‌پلاس را برای کاربران تجاری سرویس هنگ‌اوتز از میان برداشت، اما هنوز اطلاعاتی در مورد وجود چنین شرایطی برای سرویس جدید تصاویر این کمپانی در دست نیست.

سخنگوی گوگل در مورد سرویس جدید این کمپانی چنین اظهار نظر کرده است:

ما همیشه در حال ایجاد راه‌های بهتری برای کاربران هستیم تا با استفاده از آن ها به ثبت و اشتراک‌گذاری تصاویر خود بپردازند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات