اچ‌تی‌سی، Butterfly 2 را معرفی کرد: تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801، دوربین دوگانه‌ی 13 مگاپیکسل به‌همراه بلندگوهای بوم‌ساند

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
HTC تلفن‌هوشمند خود با نام Butterfly 2 را برای بازار‌های آسیایی معرفی کرد. این تلفن‌هوشمند پیش از این برای اپراتور ژاپنی KDDI ژاپن با نام J Butterfly عرضه شده بود که هم‌اکنون برای بازار‌های جنوب شرقی آسیا همچون هنگ‌کنگ، هندوستان، مالزی، سنگاپور و تایلند روانه‌ی بازار شده است.
تبلیغات

Butterfly 2 دارای مشخصات فنی چون صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، تراشه‌ی اسنپ دراگون 801 با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق درگاه میکرو SD است. اچ‌تی‌سی در قسمت پشتی خود از دوربین دوگانه با رزولوشن 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی با گشادگی f/2.0 و لنز‌ ۲۸ نانومتری به‌همراه سنسور مخصوص ثبت عمق همراه شده است. لازم به‌ذکر است که این سنسور قادر است تا ویدئوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی به ثبت برساند. در قسمت جلوی گوشی برای برقراری مکالمات ویدئویی و ثبت تصاویر از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. اچ‌تی‌سی برای تامین انرژی این تلفن‌هوشمند از یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌امپر ساعتی استفاده کرده و محصول خود را با اندروید ۴.۴ کیت‌کت به فروش خواهد رساند.

نکته جالب در مورد گوشی هوشمند باتر‌فلای 2 ضدآب بودن آن است. حالا به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی هم در تلاش است تا ویژگی ضدآب بودن را در محصولات خود نهادینه کند. باترفلای 2 قادر است به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد و طبق گزارش وب‌سایت GSMArena، دارای گواهینامه IPX5/IPX7 است.

Butterfly 2 از بلندگوهای بوم‌ساند استفاده کرده است که این بلندگوها برای تولید صدای بهتر با فناوری پردازش سیگنال‌های LiveStage کمپانی هارمن‌کاردون ترکیب شده است که در همکاری با اچ‌تی‌سی حاصل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات