چگونه ویژگی‌ رام‌های کاستوم را بدون نصب رام کاستوم در اختیار داشته باشیم؟

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید در گوشی اندرویدی خود قابلیت‌های بیشتری داشته باشید، اما نمی‌خواهید فرآیند فلش کردن رام‌ کاستوم را پشت سر بگذارید، با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

راهی بسیار ساده‌تر وجود دارد که با آن می‌توان ویژگی‌های رام کاستوم را بدون فلش کردن به آن رام، در گوشی خود داشته باشید. به لطف Gravity Box تمام ویژگی‌های رام‌های سفارشی را در اندروید خالص خود در اختیار خواهید داشت که قبلا برای بهرمند شدن از آن‌ها حتما نیاز به روت کردن سیستم و نصب رام سفارشی بود.

برنامه Gravity Box را باید یک مدل Xposed دانست، اما به جای اینکه شامل یک ویژگی منحصر به فرد باشد، بسته‌ای متشکل از ویژگی‌های متعدد است که نیازی برای ساخت دستی ویژگی‌های جدید را از بین می‌برد. نکته‌ای که درباره شرایط استفاده از Gravity Box وجود دارد، روت بودن گوشی اندرویدی شما است.

برخی از ویژگی‌های بسیار مفیدی همچون کنترل‌های PIE در رام‌های سیانوژن‌مود، تنظیمات سریع در نوار وضعیت، کنترل‌های سریع روشنایی صفحه نمایش، میان بر قفل صفحه، شخصی‌سازی‌های بیشتر و ترفند‌ها در این بسته قابل دسترسی و دریافت است. اگر دوست دارید تمام ویژگی‌هایی که در Gravity Box در اختیار خواهید داشت را مطالعه کنید، سری به صفحه توسعدهنگان XDA آن بزنید.

GravityBox

اگر یک فریم‌ورک Xposed بر روی دستگاه اندرویدی خود دارید (فقط بر روی دستگاه‌های روت قابل نصب است) و دستگاه اندرویدی شما یک اندروید خالص را اجرا می‌کند (مثل نکسوس‌ها و دستگاه‌های نسخه گوگل پلی) پس آماده انجام آزمایش این ویژگی‌ها بر روی گوشی خود هستید. تمام نیاز شما دانلود فایل APK بسته Gravity Box از انجمن XDA Developers، سپس جایگذاری آن در بخش Modules‌های فریم ورک Xposed، زدن تیک مربوطه و ریبوت کردن گوشی است.

متاسفانه رابط‌های سنگین و کارخانه‌ای مثل تاچ‌ویز سامسونگ، سنس اچ‌تی‌سی و اکسپریا UI سونی به صورت روان و راحت با Gravity Box کار نمی‌کنند. با اینحال اینطور که گزارش شده رابط کاربری گوشی‌های موتورولا به راحتی با این بسته شخصی سازی هماهنگ است. با نصب بسته Gravity Box از بسیاری ویژگی‌های رام‌های کاستوم بدون نصب هیچگونه رام جدیدی بهره‌مند خواهید شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات