مشخصات گلکسی‌نوت 4 فاش شد: نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده Exynos 5433 و دوربین ۱۶ مگاپیکسل

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی‌نوت ۴ از جمله‌ی تلفن‌های‌هوشمند است که کاربران و علاقمندان به دنیای فناوری در انتظار رونمایی از آن هستند. با توجه به کاهش فروش تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ که وضعیت نگران‌کننده‌ای را برای مدیران این کمپانی رقم زده است، کره‌ای‌ها نیز در انتظار شکوفایی فروش با این فبلت و عبور از بحران هرچند کوچکی هستند که زنگ خطر را به‌صدا در آورده است.
تبلیغات

با توجه به اینکه تنها چند روز تا آغاز نمایشگاه IFA 2014 برلین باقی مانده است، شاهد سرعت گرفتن انتشار اخبار، تصاویر و گمانه‌زنی‌ها در مورد محصولاتی هستیم که انتظار می‌رود در جریان این نمایشگاه پیش روی کاربران قرار گیرد. در ادامه به بررسی اطلاعات فنی تلفن‌هوشمندی منتسب به گلکسی‌نوت ۴ خواهیم پرداخت که به نظر می‌رسد تحت بتچمارک اَنتوتو مورد آزمایش قرار گرفته است.

براساس شنیده‌های پیشین و اطلاعاتی که از این بنچمارک می‌توان دریافت کرد، گلکسی‌نوت ۴ از یک صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440 بهره خواهد برد. همچنین زیر صفحه‌ی نمایش غول‌پیکر این تلفن‌هوشمند پردازنده‌ی اگسینوس 5433 آرمیده است که پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T760 را به‌همراه خود دارد. به‌نظر می‌رسد همچون سنت گذشته که نمونه‌های عرضه شده به ایالات متحده از تراشه‌‌های کوالکام بهره می‌برند، یک نسخه گلکسی‌نوت ۴ نیز به‌همراه اسنپ‌دراگون 805 روانه‌ی بازار خواهد شد. حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی به‌همراه حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و اندروید 4.4.4 از جمله‌ی سایر ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند هستند.

با توجه به برگزاری مراسم Unpacked سامسونگ در ۱۲ شهریور ماه، انتظار می‌رود شاهد معرفی این فبلت در جریان این مراسم باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات