شایعه: فبلت اچ‌تی‌سی وان (M8) مکس به پردازنده Snapdragon 805 مجهز خواهد بود

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی با تولید گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وان (M7) خطی بسیار عالی در تولید محصولات رده بالای خود شروع کرد. هم ظاهر و هم باطن این دستگاه‌ عالی بود و به طور کلی تجربه‌ای فوق العاده را به کاربر منتقل می‌کرد. اچ تی‌سی پس از آن تصمیم گرفت نسخه ارزان تر از وان‌ها را تولید کند و آن را اچ‌تی‌سی‌ وان مینی نام دهد و در پی آن نسخه بزرگتری از آن با نام اچ‌تی‌سی وان مکس (در رده فبلت‌ها) به تولید رسید. حال این کمپانی نسخه‌ی جدید فبلت خود را آماده کرده است.
تبلیغات

 در پرچم‌دار سال قبل یعنی اچ‌تی‌سی وان (M7)، این شرکت مشخصات میانی از  نسخه مینی و نسخه اصلی پرچم‌دار را به عاریه گرفت و در نسخه بزرگ مکس به کار برد و برای اینکه این گوشی بزرگتر مزیتی بیشتر داشته باشد، پشت این دستگاه نیز به سنسور اثر انگشت خوان مجهز شد. این موضوع نشان دهنده این است که اچ‌تی‌سی دوست دارد در فبلت‌های خود از یک مزیت رقابتی استفاده کند و مشخصاتی یکسان و مشابه با دیگر اعضای این خانواده را در نسخه مکس به کار نبرد.

به گزارش TK Tech News  قرار است نسخه‌ بزرگتری از HTC One M8 ساخته شود که به پردازنده Snapdragon 805 مجهز خواهد شد و همچنان برند "One Max" را در اختیار خواهد داشت. حتما به خاطر دارید که پرچم‌دار اصلی اچ‌تی‌سی یعنی وان M8 از پردازنده Snapdragon 801 بهره می‌برد، پس مشخص است که اچ‌تی‌سی باز هم می‌خواهد برای نسخه بزرگتر سنگ تمام بگذارد و چیپی قدرتمند‌تر را بر روی آن بگذارد. TK Tech News همچنین گفته که اچ‌تی‌سی وان مکس (M8) بسیار شبیه به برادر کوچکتر خود خواهد بود. احتما اسکنر اثر انگشت نیز در این نسخه پیشرفت‌هایی خواهد داشت و شبیه به نسل قبل نخواهد بود.

گزارش‌های اولیه‌ای که از مشخصات این دستگاه ذکر شده، بر صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2k یعنی 2560 در 1440 پیکسل، 3 گیگ حافظه رم، مودم MDM9x35 (سرعت دانلودی بیش از 300 مگابیت بر ثانیه) ساخت کوالکام، تاکید دارند. به دوربین این دستگاه برویم که گفته می شود اچ‌تی‌سی باز هم می‌خواهد برای دوربین اصلی از سنسور اولتراپیکسل خود استفاده کند منتها این بار تعداد پیکسل‌ها از 4 به 5 مگاپیکسل ارتقا خواهد داشت.

هنوز هیچ زمان دقیقی برای رونمایی یا عرضه این محصول مشخص نشده است، اما به زودی اطلاعات دقیق‌تری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت. آیا شما فکر می‌کنید این محصول می‌تواند یک رقیب سر سخت برای نوت 4 سامسونگ باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات