نسخه 10.1 اینچی تبلت جی‌پد ال‌جی روانه بازارهای جهانی شد

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی چندی پیش سری جدید تبلت‌های جی‌پد را در رنگ‌بندی و در سه اندازه معرفی کرد. حال این کمپانی کره‌ای طی بیانیه‌ای از آغاز عرضه جهانی جی‌پد 10.1 اینچی خبر داده است. نسخه 10.1 اینچی جی‌پد از یک پردازنده چهارهسته‌ای و رابط کاربری جدید ال‌جی بهره‌ می‌برد.
تبلیغات

ال‌جی فروش جهانی نسخه ۱۰.۱ اینچی تبلت جی‌پد خود را آغاز کرده است. ایالات متحده اولین کشوری است که جی‌پد 10.1 اینچی وارد بازارهای آن می‌شود. ال‌جی اعلام نموده که پس از ایالات متحده، در اواخر ماه جاری میلادی محصول خود را روانه بازارهای اروپا، آسیا و آمریکای لاتین خواهد کرد. هنوز قیمت دقیق این تبلت مشخص نشده است.

G Pad 10.1 بزرگ‌ترین مدل در بین سه مدل تبلت جدیدی است که ال‌جی اخیرا معرفی کرد. هر یک از این مدل‌ها مجهز به یک نمایشگر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و یک پردازنده ۱.۲ گیگاهرتز چهارهسته‌ای مجهز هستند. نسخه ۱۰.۱ اینچی از یک دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسل در جلو برای مکالمات ویدئویی بهره می برد. این در حالی است که نسخه‌های ۷ و ۸ اینچی جی‌پد علاوه بر دوربین‌های ضعیف‌تر، ظرفیت باتری پایین‌تر و حافظه داخلی کمتری دارند.

lg-g-pad

از لحاظ نرم‌افزاری این سه تبلت هیچ تفاوتی با هم نداشته و همگی از رابط کاربری جدید ساده LG، کیبورد هوشمند و قابلیت امنیتی Knock Code بهره‌مند هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات