فروش جی 3 دو برابر جی 2 است

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
براساس تحقیقاتی که یک موسسه کره‌ای اخیرا انجام داده، فروش G3، تلفن پرچمدار جدید ال‌جی در مقایسه با نسل قبلی تقریبا دو برابر است. این بدین معنا است که احتمالا ال‌جی امسال نفوذ خود در بازار پر رونق تلفن‌های هوشمند را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد.
تبلیغات

براساس گزارش رسانه‌ی Korea Times و پیرو تحلیل انجام شده توسط موسسه تحلیل بازار Woori، تلفن جی ۳ فروش دو برابری در مقایسه با جی ۲ را تجربه می‌کند.

ال‌جی در ماه دسامبر سال گذشته موفق به فروش ۳ میلیون دستگاه جی ۲ شد. هنوز آمار فروش جی ۳ ارائه نشده، اما براساس این تحقیقات احتمالا جی ۳ در یک ماه حدود ۶ میلیون دستگاه فروش داشته است. برخی از گمانه‌زنی‌ها نیز به فروش ۱۰ میلیون دستگاه جی ۳ در سرتاسر دنیا اشاره دارند.

ال‌جی در گزارش مربوط به عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری اعلام کرد که در مجموع ۱۴.۵ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به فروش رسانده، اما مشخص نکرد که چه میزان از این فروش مربوط به جی ۳ بوده است.

براساس گزارش رسانه‌ی کره‌ای، جی ۳ تا انتهای سال جاری میلادی همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و پرفروش باقی خواهد ماند؛ حتی اگر اپل، آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر تولید کند باز هم فروش جی ۳ همچون قبل ادامه خواهد داشت. براساس این گزارش آیفون ۶ نمی‌تواند تاثیر زیادی بر روی فروش جی ۳ داشته باشد و تاثیر این تلفن بیشتر بر روی تلفن‌های هوشمند سامسونگ خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ جی ۳ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات