مشخصات فنی منتسب به اکسپریا Z3 کامپکت سونی فاش شد

پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
سونی برای عرضه‌ی دو پرچمدار در هر سال برنامه‌ریزی کرده است. از این‌رو پس از معرفی اکسپریا Z2 در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلون، باید شاهد نسخه‌ی جدید پرچمدار این کمپانی در کنار نسخه‌ی کامپکت محصولات اکسپریا نیز باشیم که نمونه‌ی اول آن در CES 2014 معرفی شد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی منتسب به اکسپریا Z3 کامپکت خواهیم پرداخت.
تبلیغات

برخلاف نسخه‌های مینی پرچمداران که مشخصات فنی پایین‌تری در مقایسه با نسخه‌های اصلی دارند، سونی در نمونه‌های کامپکت محصولات خود، دقیقاً از تراشه، دوربین و مشخصات نرم‌افزاری مشابه نسخه‌ی اصلی بهره می‌گیرد که از این‌رو نسخه‌‌ی مینی تلفن‌های‌هوشمند سونی در میان سایر محصولات یک سر و گردن بالاتر است.

پس از انتشار تصویری از تلفن‌هوشمند منتسب به اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت در کنار یکدیگر، حال توئیتی منتشر شده حاوی تصاویری از محیط اندروید در اکسپریا Z3 کامپکت است.

XperiaZ3

توئیت منتشر شده توسط یکی از توسعه‌دهندگان تیم XDA با نام DoomLoRD حاوی اطلاعاتی مربوط به مشخصات فنی منتسب به اکسپریا Z3 کامپکت است. این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1,280 در 720، تراشه‌ی چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتزی در کنار حافظه‌ی رم دو گیگابایتی برخوردار است. همچنین سونی در قسمت پشتی از یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی و برای مکالمات ویدئویی نیز از یک سنسور 2.1 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

SneakPeak of Z3 mini/compact: D580x 4.5" scrn, S801 2.5 GHz, Adreno 330, 2GB RAM, 20.7 MP rear cam, 2.1 MP front cam pic.twitter.com/8pv5rdpS81— DooMLoRD (@DooMLoRD_XDA) July 2, 2014

این اطلاعات با یک تصویر از صفحه‌ی مربوط به اطلاعات تلفن‌هوشمند مورد نظر همراه شده است. این تصویر که از پنجره‌ی About تلفن‌هوشمند است، اطلاعاتی از نسخه‌ی اندروید و مشخصات سخت‌افزاری تلفن‌هوشمند را نمایش می‌دهد. با توجه به عرضه‌ی دو پرچمدار در هر سال توسط سونی، باید در انتظار معرفی اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکیت در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی باشیم، از این‌رو شهریور ماه را می‌توان زمان مناسبی برای معرفی این محصول بدانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات