نسخه آزمایشی Destiny به صورت رایگان از امروز قابل بازی کردن است

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
اگر آماده یک بازی خیالی دیگر از سازندگان هیلو در سبک و سیاق اکشن و RPG هستید، باید بگوییم که Bungie، سازنده بازی Destiny، در یک اقدام جالب اعلام کرده که همه علاقمندان می‌توانند به صورت رایگان در نسخه آزمایشی این بازی شرکت کنند. پس اگر طاقت صبر کردن تا ماه آینده و عرضه نسخه کامل Destiny را ندارید، آماده بازی کردن در نسخه آزمایشی باشید.
تبلیغات

 Destiny با نمایش‌های خیره کننده خود لقب یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین بازی‌های نسل هشتمی را از هم اکنون به خود اختصاص داده است. اگر از علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری باشید، محال است که نامی از این عنوان که لقب یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگترین بازی‌های نسل هشتم را به خود اختصاص داده، به گوشتان نخورده باشد. عنوانی که استدیوی مشهور Bungie که بسیاری آن را با سری هیلو می‌شناسند، پشت پرده آن قرار دارد. 

این بازی در 9 سپتامبر (18 شهریور) عرضه خواهد شد ولی سازنده بازی، در یک اقدام پیش‌بینی نشده اعلام کرد که از امروز همه می‌توانند در نسخه آزمایشی بازی که برای رفع و پیدا کردن باگ‌ها به صورت رایگان در اختیار خریداران PS4 ، Xbox one ،PS3 و Xbox 360 قرار می‌گیرد، شرکت کنند. بنابراین اگر شما هم مشتاق تجربه زودتر این بازی هستید، از امروز درب‌های بازی به روی شما باز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات