ال‌جی G3 Beat معرفی شد: صفحه نمایش 5 اینچی، فوکوس خودکار لیزری و باتری قابل تعویض 2540 میلی‌آمپر ساعتی

پنج‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی بطور رسمی تلفن هوشمند G3 Beat که نسخه‌ی میان‌رده‌ی G3 است، معرفی کرد. از نظر طراحی G3 Beat همان زبان طراحی موجود در G3 را دنبال می‌کند با این تفاوت که کمی کوچکتر شده است. این تلفن هوشمند در بازار جهانی با نام ال‌جی G3 s عرضه خواهد شد. برای جزییات بیشتر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این تلفن هوشمند از یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 و تراکم 294 پیکسل در اینچ بهره می‌برد که نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی 74.1 درصد است و طبق ادعای ال‌جی این بهترین نسبت در بین میان‌رده‌های موجود در بازار است.

پردازشگر چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز اسنپ‌دراگون 400 با معماری Cortex A7 با 1 گیگابایت رم، پردازشگر گرافیکی Adreno 305 همچنین حافه داخلی 8 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی جی 3 بیت هستند. همچنین درگاه حافظه میکرو SD نیز برای افرادی که به فضای بیشتری نیاز دارند، در این گوشی تعبیه شده است.

Lg-g3-beat01

در نمای پشت این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و لیزر مخصوص جهت اندازه‌گیری مسافت و افزایش سرعت فوکوس خودکار قرار دارد و در قسمت جلوی گوشی هم دوربین 1.3 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

gsmarena 0012

این تلفن هوشمند از LTE نیز پشتیبانی می‌کند و اگر جزو افرادی هستید که ابعاد و وزن گوشی برای شما مهم هستند، ابعاد آن نیز 137.7 در 69.6 در 10.3 میلی‌متر و وزن آن 134 گرم است.

از نظر نرم‌افزاری این گوشی مشابه جی 3 بوده و سیستم عامل آن اندروید کیت‌کت 4.4.2 است. در نهایت باتری قابل تعویض 2,540 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای این تلفن میان‌رده در نظر گرفته شده است.

تلفن هوشمند ال‌جی G3 بیت از فردا در کره جنوبی و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه می‌شود و فروش جهانی آن نیز در هفته‌های پیش رو در اروپا و کشورهای مشترک‌المنافع آغاز خواهد شد. ال‌جی در مورد قیمت این گوشی هوشمند هنوز اظهار نظری نکرده است.

شما ال‌جی G3 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا در بازار میان‌رده‌ها رقیبی برای این گوشی سراغ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات