ایسوس درصدد عرضه‌ی نسل جدید پدفون ایکس است

پنج‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس از جمله‌‌ی کمپانی‌هایی است که علاقه‌ی وافری به تولید ابزار‌های هیبریدی، مخصوصاً محصولی به نام پدفون دارد. یکی از محصولات این سری، پدفون ایکس است که AT&T پس از شش ماه از زمان معرفی آن آغاز به فروش این محصول کرده است. به‌نظر می‌رسد باید شاهد عرضه‌ی نسل جدید این محصول نیز باشیم.
تبلیغات

براساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های تایوانی، پدفون ایکس تاکنون فروش خوبی را به خود دیده است، از این‌رو AT&T درصدد عرضه‌ی نسل آتی است و این دو کمپانی در حال آماده‌سازی نسل جدید آن برای عرضه به بازار هستند.

هنوز اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری این محصول منتشر نشده است، اما به طور حتم نسل جدید پدفون ایکس نیز از ترکیب یک تبلت با یک تلفن‌هوشمند تشکیل خواهد شد.

AT&T پدفون ایکس را با قیمت 199 دلار در نسخه‌ی قراردادی و 549 دلار برای نسخه‌ی غیرقراردادی به بازار عرضه می‌کند. این تبلت هیبریدی از یک داک تبلت با صفحه‌ی نمایش 9 اینچی تشکیل شده است که یک تلفن‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی آن را همراهی می‌کند. از جمله‌ی مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. ایسوس برای تلفن‌هوشمند یک باتری با ظرفیت 2,330 میلی‌آمپر ساعتی و برای تبلت یک باتری با ظرفیت 4,990 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

در روزهای ابتدایی هفته‌ی جاری ایسوس عرضه‌ی نسخه‌ی پدفون ایکس را برای بازار‌های جهانی آغاز کرد که با نام پدفون S شناخته می‌شود. تلفن‌هوشمند این محصول با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در کنار قابلیت ضدخش بودن بدنه روانه‌ی بازار شده است. به‌احتمال فراوان نسخه‌ی آتی پدفون ایکس برای بازار آمریکا ویژگی‌های جدید پدفون S‌ را به عاریه خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات