زوم‌اپ: Any.do؛ لیست وظایف هوشمند شما

پنج‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
همه در دنیایی زندگی می‌کنیم که طیف گسترده‌ای از افراد و از جمله خود ما باید هر روز وظایفی را به انجام برسانیم. مشکل اصلی اینجا است که برخی اوقات ترافیک کاری ما به قدری زیاد می‌شود که نیاز به یک اپلیکیشن هوشمند که وظایف ما را به خوبی طبقه بندی کرده و به ما یادآوری نماید، احساس می‌شود. Any.Do یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت امور روزانه است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.
تبلیغات

Any.do اپلیکیشنی است که دقیقا این کار را انجام می‌دهد. طراحی زیبا به همراه قابلیت‌های کاربردی مواردی هستند که کاربران بسیاری را از سراسر جهان به سمت این اپلیکیشن سوق داده‌اند. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن، Any.do moment نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید وظایف مورد نظر خود را برای روز یا روزهای خاصی تنظیم نمایید تا در زمان معین به شما یادآوری شوند.

به عنوان مثال می‌توانید نرم‌افزار را به گونه‌ای تنظیم کنید که هر جمعه صبح به شما یادآوری کند که باید دل به طبیعت زده و کی از حال و هوای زندگی شهری فاصله بگیرید.

قابلیت Moment به گونه‌ای تنظیم شده است که در تاریخ و زمان معین کارهایی را که کاربر باید به انجام برساند را به اطلاع وی می‌رساند. هدف اصلی از تعبیه کردن این ویژگی در Any.do این است که کاربر عادت کند در روز حداقل یکبار وظایفی که باید انجام دهد را مشاهده کند و فعالیت‌های خود را در این راستا برنامه ریزی نماید.

anydo

یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن قابلیت معرفی و پیشنهاد اپ‌های مرتبط با فعالیت روزانه کاربر می‌باشد. به عنوان مثال اگر در لیست وظایف خود ذکر کنید که باید چند دقیقه‌ای از روز را به بروزرسانی وبلاگ خود سپری نمایید، اپلیکیشن‌های مرتبط با وبلاگ نویسی به شما پیشنهاد داده خواهند شد. اگر این اپ‌ها بر روی دستگاه نصب شده باشند امکان کار کردن با آنها به صورت مستقیم وجود دارد و چنانچه از پیش چنین اپی را در دستگاه نداشته باشید به شما پیشنهاد می‌کند تا آن را دانلود و نصب کنید. روش کار این قابلیت بدین صورت است که متن‌ وظایف شما به صورت کامل بررسی و آنالیز شده و پس از آن گزینه‌های پیشنهادی مناسب به نمایش در خواهند آمد.

ویژگی کاربردی دیگر این اپ امکان دسته‌بندی وظایف است. به عنوان مثال می‌توانید دسته بندی‌های گوناگونی مانند شخصی، کار، اهداف و غیره ایجاد نمایید. روش دیگر مشاهده‌ی وظایف مرتب کردن آن‌ها بر اساس زمانبندی است. تعریف زمانبندی نیز می‌تواند به صورت خاص صورت گیرد. به عنوان مثال می‌توانید زمان دقیق انجام کار را بر حسب دقیقه و ثانیه تعیین نموده یا به عنوان مثال در جلوی یک وظیفه‌ی مشخص واژه‌ی Tomorrow را انتخاب نمایید.

این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید به طور رسمی منتشر شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات