تصاویر اکسپریا Z3 و Z3 کامپکت فاش شد

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
طبق زمان‌بندی سونی که هر 6 ماه یک گوشی پرچمدار معرفی می‌کند، به تدریج همه‌ی علاقه‌مندان این شرکت خود را برای مواجهه با پرچمدار بعدی این غول ژاپنی یعنی اکسپریا Z3 آماده می‌کنند. حالا تصاویراحتمالی اولیه از این  گوشی منتشر شده است.
تبلیغات

به تازگی تصاویری منتشر شده است که احتمالا متعلق به دو گوشی هوشمند اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 Compact هستند. از نظر طراحی این دو گوشی شباهت‌هایی به مدل اکسپریا T دارند و به نظر می‌رسد Z3 یک قاب فلزی داشته باشد. البته با توجه به این که هنوز این دو مدل به طور رسمی معرفی نشده‌اند، نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد ویژگی‌های آن‌ها سخن گفت.

اکسپریا Z3

پیش‌بینی‌هایی مبنی بر استفاده سونی از پردازشگرهای اسنپ دراگون 801 برای مدل‌های Z3 و Z3 Compact وجود دارد و طبق شایعات به نظر می‌رسد سونی منتظر خواهد ماند تا در پرچمدار بعدی خود یعنی اکسپریا Z4 از پردازشگر 64 بیتی اسنپ‌دراگون 810 استفاده کند. با توجه به اینکه در حال حاضر اکسپریا Z2 مجهز به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز اسنپ‌دراگون 801 است، پیش از این تصور می‌شد  سونی در Z3 از پردازنده اسنپ‌دراگون 805 استفاده کند ولی طبق شایعات به نظر می‌رسد سونی از این اقدام صرف‌نظر کرده است.

Z3 در سمت چپ و Z3 کامپکت در سمت راست

حال باید منتظر ماند و دید سونی پرچمدار بعدی خود را با چه ویژگی‌هایی به بازار عرضه می‌کند. پرچمداری که در زمان معرفی رقبای سر سختی مانند آیفون 6 و گلکسی نوت 4 خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات