مشخصات فنی گلکسی مگا 2 فاش شد

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد سامسونگ درصدد عرضه‌ی نسل جدیدی از تلفن‌هوشمند سری مگا است. مشخصات فنی این تلفن از طریق اطلاعاتی که در آزمایش‌های بنچمارک به ثبت رسیده، فاش شده است که در ادامه مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

پیش از این گمانه‌هایی مبنی بر استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 6 اینچی در گلکسی مگای سامسونگ به گوش رسیده بود، اما هم‌اکنون نتایج بنچمارک این تلفن‌هوشمند نشان از وجود یک صفحه‌ی نمایش 5.9 اینچی در گلکسی‌مگا دارد که البته تفاوت چندانی با شنیده‌های پیشین ندارد.

از جمله‌ی مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند می‌توان به رزولوشن صفحه‌ی نمایش آن اشاره کرد که برابر 720p است. همچنین نباید استفاده از حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در جلو را نیز از یاد برد. ضمناً در صورت کمبود حافظه می‌توان از طریق اسلات میکرو SD میزان حافظه را افزایش داد . گلکسی مگا 2 از قابلیت‌های ارتباطی چون WiFi، بلوتوث، GPS و NFC پشتیبانی می‌کند.

Mega2

سامسونگ در این تلفن‌هوشمند از تراشه‌ی چهارهسته‌ای Snapdragon 410 کوالکام با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 306 بهره برده است. Snapdragon 410 اولین تراشه‌ی 64 بیتی کوالکام است که در دسامبر سال گذشته معرفی شد.

 با توجه به استفاده از فرکانس پایین در این تلفن‌هوشمند باید به این نکته اشاره کرد که گلکسی مگا ۲ برای رقابت در بازار تلفن‌های‌هوشمند میان‌رده پا به عرصه‌ی وجود نهاده است.

گلکسی‌مگا 2 به‌همراه اندروید 4.4.3 و با نامِ مدل SM-G7508 به بازار عرضه خواهد شد. شواهد موجود نشان از عرضه‌ی مدلی خاص از این تلفن برای کشور چین دارد.

شاید شاهد عرضه‌ی جهانی گلکسی مگا ۲ نیز باشیم که احتمالا با نام مدل SM-G750 روانه‌ی بازار جهانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات