حکاکی جمجمه‌ی انسان روی صدف به همت هنرمندی فیلیپینی

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
در این مطلب شما را با هنرمندی آشنا می‌کنیم که آثار منحصر به فردی از خود به جای می‌گذارد.
تبلیغات

خلاقیت حد و مرزی برای خود نمی‌شناسند و تنها اندکی ذوق کافی است تا خالق آثار بدیع و شگفت‌انگیزی باشیم. البته سعی، پشتکار، حوصله و بردباری از دیگر عوامل موفقیت در زمینه‌های مختلف هنری است که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنارشان گذشت. در این مطلب شما را با هنرمندی آشنا می‌کنیم که آثار منحصر به فردی از خود به جای می‌گذارد. با ما همراه باشید.

هنرمند فیلیپینی گریگوری هلیلی (Gregory Halili) مثالی است واضح در تأیید این ادعا که با کمی ذوق و خلاقیت و البته استعداد و پشتکار، می‌توان خالق آثار هنری زیبایی بود؛ آن‌هم با استفاده از موادی که کسی هرگز انتظار ندارد به چیزی متفاوت و هنری مبدل گردند. در دستان هنرمند او و با استفاده‌ی ماهرانه از رنگ‌های روغنی، صدف‌های مولد مروارید به جمجمه‌های حکاکی شده‌ی ظریف و زیبایی تبدیل شدند.

هلیلی این جمجمه‌ها را روی صدف‌های مشکی- طلایی مروارید حکاکی کرد و سپس کار خود را با استفاده از رنگ روغن تکمیل کرده و جلا بخشید. در نگاهی دقیق به این صدف‌ها در می‌یابیم که تشخیص بین بخش‌های طبیعی صدف و بخش‌هایی که توسط او حکاکی و رنگ‌آمیزی شده‌اند بسیار دشوار است.

این هنرمند استعدادی خارق‌العاده در زمینه نقاشی جزئیات از خود نشان داده است. اگر دوست دارید سایر نمونه‌آثار هنری او را نیز به تماشا بنشینید، بد نیست سری هم به حساب فیسبوک او بزنید. هلیلی اکنون ساکن نیوجرسی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات