آیا G3 Beat با صفحه نمایش 5 اینچی همان جی3 مینی است؟

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اغلب تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی نسخه‌ی مینی پرچمدار خود را ارائه می‌دهند. اما اخیراً مفهوم مینی با عرضه‌ی نسخه‌ی مینی جی2 با صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی و انتشار تصاویری از G3 Beat با صفحه‌ی نمایش 5 اینچی تغییر کرده است.
تبلیغات

 شاید استفاده از صفحه‌ی نمایش 5 اینچی در یک تلفن‌هوشمند با عنوان مینی کمی نامانوس به‌نظر برسد. برای مثال می‌توان به نکسوس 5 با صفحه‌ی نمایش 4.95 اینچی و موتو ایکس با صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی اشاره کرد که عنوانی چون مینی را یدک نمی‌کشند.

به‌نظر می‌رسد که G3 Beat نسخه‌ی ضعیف‌تر جی3 است. G3 Beat از مشخصات فنی شامل یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق اسلات میکرو SD برخوردار است. دوربین مورد استفاده در این محصول از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین باتری 2,500 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای تامین انرژی مورد نیاز این تلفن‌هوشمند در نظر گرفته شده است. اندروید 4.4.2 به‌عنوان سیستم‌عامل این تلفن‌هوشمند در نظر گرفته شده است. لازم‌به ذکر است که این تلفن‌هوشمند با قابلیت ارتباط با شبکه‌های 4G LTE عرضه خواهد شد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول، 400 دلار در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این تلفن‌هوشمند در اواسط ماه آتی میلادی یا اواخر تیرماه روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات