آیا مایکروسافت اوایل پاییز امسال ساعت هوشمند خود را معرفی می‌کند؟!

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اخیراً شایعات فراوانی در مورد تولید یک ساعت‌هوشمند توسط مایکروسافت منتشر شده است که می‌توان این اخبار را گواهی بر تحقق این امر عنوان کرد. اما با توجه به عدم انتشار تصویر یا اطلاعاتی از مشخصات فنی آن، نمی‌توان در مورد جزئیات این محصول سخن گفت.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط Forbes که توسط یکی از منابع بی‌نام این بنگاه خبری در اختیار آن قرار گرفته است، ساعت‌هوشمند مایکروسافت قادر خواهد بود تا با تمامی پلتفرم‌های تلفن‌های‌هوشمند کار کرده و قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب کاربران را نیز خواهد داشت. همچنین باتری این ساعت‌هوشمند می‌تواند برای دو روز انرژی مورد نیاز ساعت را تامین کند.

گزارش‌های دیگری نیز در این مورد منتشر شده که براساس گزارش منتشر شده در Toms Hardware، این ساعت‌هوشمند در ماه اکتبر یا دهه‌ی پایانی‌ مهرماه و دو دهه‌ی ابتدایی آبان ماه روانه‌ی بازار خواهد شد. Toms Hardware‌ اطلاعاتی را نیز در مورد جزئیات این ساعت‌هوشمند عرضه کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به طراحی باریک‌تر آن در مقایسه با نمونه‌های موجود در بازار و همچنین برخورداری از 11 سنسور مختلف اشاره کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد صفحه‌ی نمایش این ساعت‌هوشمند در قسمت درونی مچ قرار خواهد گرفت، چرا که به اعتقاد کارشناسان استفاده از صفحه‌ی نمایش در قسمت داخلی مچ راحت‌تر است.

زمان عنوان شده، دیرتر از بازه‌ی زمانی است که گمانه‌زنی‌های پیشین به آن اشاره داشتند. براساس اطلاعات پیشین، زمان عرضه‌ی این ساعت‌هوشمند تابستان سال جاری عنوان شده بود.

هم‌اکنون بسیاری از کمپانی‌ها، ساعت‌های‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند و شماری دیگر نیز همچون اپل درصدد عرضه‌ی محصول خود به بازار هستند. به‌نظر می‌رسد در آستانه‌ی سال میلادی جدید شاهد فروش بالای ساعت‌های‌هوشمند کمپانی‌های مختلف خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات