سونی در ارائه بروزرسانی اندروید ۴.۴.۴ حتی از موتورولا هم سریع‌تر عمل کرد

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل به تازگی اندروید ۴.۴.۴ را برای ابزارهای نکسوس خود ارائه نموده است. معمولا پس از گوگل تلفن‌های موتورولا نسخه جدید سیستم عامل گوگل را برای ابزارهای خود منتشر می‌نمودند، اما این بار سونی توانسته سریع‌تر از موتورولا، اندروید جدید را برای تلفن‌های خود ارائه نماید.
تبلیغات

معمولا موتورولا سریع‌تر از هر کمپانی دیگری محصولات خود را به نسخه جدید اندروید بروزرسانی می‌کند. مثلا برای اندروید ۴.۴ کیت‌کت، ۴.۴.۲ و حتی ۴.۴.۳ موتورولا اولین کمپانی بود که ابزارهای خود را بروزرسانی کرد (البته پس از گوگل). اما پس از ارائه اندروید ۴.۴.۴ موتورولا نسخه جدید را برای دستگاه‌های خود عرضه نکرده است و حالا سونی توانسته زودتر از این کمپانی بروزرسانی جدید را برای ابزارهای خود منتشر کند.

کاربران اکسپریا زد ۱، زد ۱ کامپکت و زد اولترا در اروپا می‌توانند نسخه ۴.۴.۴ اندروید را بر روی دستگاه‌های خود دریافت کنند. اندروید ۴.۴.۴ تقریبا هیچ قابلیت بیشتری نسبت به نسخه ۴.۴.۳ ندارد، اما رفع ایرادات امنیتی و باگ‌های بسیاری در این بروزرسانی وجود دارد. در ضمن سونی تجربه کار با دوربین خود را بهبود بخشیده و برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سونی را بروزرسانی کرده است.

پیش از این هم سونی در ارائه بروزرسانی‌ها عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته بود. شاید گاهی اوقات کند عمل می‌کرد ولی تعداد ابزارهای سونی که در برنامه بروزرسانی این شرکت قرار می‌گرفتند نیز زیاد بودند. مسلما کاربران سونی از بابت بروزرسانی سریع محصولات خود خوشحال هستند. اگر شما هم یکی از ابزارهای فوق‌الذکر را دارید این روزها هر روز بروزرسانی را چک کنید تا بتوانید جزو اولین افرادی باشید که اندروید ۴.۴.۴ را با پوسته سونی بر روی تلفن خود تجربه می‌کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات