آکیولس کمپانی Carbon Design، طراح دسته‌ی بازی ایکس‌باکس 360 و کینکت را تصاحب کرد

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد آکیولس درصدد پیشبرد طرح‌های خود است و از این‌رو کمپانی Carbon Design، متولی طراحی کنترلر کنسول ایکس‌باکس 360 و همچنین سنسور کینکت را از آن خود کرده است. هنوز جزئیات این خرید منتشر نشده است. به‌نظر می‌رسد این خرید در جهت انجام پروژه‌های مشترکی بین این دو کمپانی است.
تبلیغات

Carbon Design یکی از کمپانی‌های باسابقه در زمینه‌ی طراحی و تولید است که سابقه‌ای بیش از 20 سال در زمینه‌ی طراحی محصولات مصرفی، صنعتی و پزشکی دارد.

این کمپانی با انتشار پستی در وبلاگ خود که توسط مدیر خلاق این کمپانی، Peter Bristol منتشر شده، اشاره کرده است که واقعیت مجازی هنوز در ابتدای راه قرار دارد و ماهیت درونی و معماری فیزیکی آن به روشنی مشخص نیست. این بدین معنا است که آکیولس در خط مقدم طراحی محصولات مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و شکل دادن به استخوان بندی طراحی گجت‌هایی است که در این زمینه به کار گرفته خواهند شد.

همانطور که پیش از این در زومیت خوانده‌اید، آکیولس محصولات متنوعی را مبتنی بر واقعیت افزوده به‌نمایش گذارده است، اما باید شاهد توسعه‌ی راه‌های دیگری نیز باشیم که به‌منظور استفاده از واقعیت افزوده ارائه خواهند شد. در کنار آکیولس برخی توسعه‌دهندگان نیز راهکارهای دیگری را برای استفاده از این فناوری ایجاد کرده‌اند که شامل انواع دستکش‌ها، گیم‌پدها و حتی تردمیل‌هایی با بهره‌گیری از واقعیت مجازی است. اما آیا آکیولس در نظر دارد تا رو‌شهای بهتری را توسعه دهد؟

براساس توافق صورت گرفته بین طرفین، تیم طراحی و توسعه‌ی کاربن‌دیزاین، بصورت رسمی به گروه مهندسی محصولات در آکیولس خواهند پیوست، اما همچنان در مقر اصلی خود در سیاتل باقی خواهد ماند. همچنین این کمپانی تعامل نزدیکی با تیم تحقیق و توسعه‌ی آکیولس در ردموند خواهد داشت. شنیده‌ها حکایت از نهایی شدن این توافق تا پایان تابستان سال جاری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات