پازل: زمان صبحانه | جایزه این هفته: دو دستگاه هارد دیسک HD650 از سری DashDrive Durable

جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با چهل و سومین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. چهل و سومین قسمت از سری «پازل» همچون گذشته شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره چهل و دو و البته یک «پازل» جدید!

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، به قید قرعه به دو نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهند، دو دستگاه هارد دیسک HD650 از سری DashDrive Durable اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره چهل و دو

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی شما کاربران همیشگی و خوب زومیت تشکر می‌نماییم. در طول هفته گذشته نزدیک به ۵۷۰۰ نفر در پازل چهل و دوم شرکت کردند. پاسخ معمای هفته گذشته برابر با شانزده است که در شکل زیر به خوبی نمایش داده شده است.

پاسخ معمای شماره ۴۲

کاربران زیادی به پازل شماره چهل و دو پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

اما برندگان خوش‌شناس «پازل چهل و دوم» عبارتند از:

آقای سپهر درخشان، ۱۷ ساله از تهران، دانش‌آموز سال دوم دبیرستانآقای یحیی فرهادی، ۱۸ ساله از شیراز، دانشجوی کاردانی برق صنعتی

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر نفر یک دستگاه شارژر وایرلس CE700 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به این دوستان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۴۳: جمعه ۶/تیر/۱۳۹۳(معمای منطقی؛ سطح سخت)

شش نفر با شرایط زندگی و کاری متفاوت، در زمان‌های مختلفی صبحانه می‌خورند. این افراد در کنار انجام کار مورد علاقه خود صبحانه میل می‌کنند. زمان‌های صرف صبحانه این شش فرد عبارتند از: ۶:۳۰، ۶:۵۰، ۷:۱۵، ۷:۳۵، ۷:۵۰، ۸:۳۰.

اطلاعات زیر درباره این افراد وجود دارد:

- شخصی که روزنامه می‌خواند، بعد از کسی که به اخبار رادیو گوش می‌دهد و قبل از فردی که در هنگام صرف صبحانه ساکت است، صبحانه می‌خورد.- لاله بلافاصله قبل از شخصی صبحانه می‌خورد که برای صبحانه، نان تست را انتخاب کرده است. این شخص هم بلافاصله قبل از شخصی صبحانه می‌خورد که علاقمند به شنیدن موزیک‌های رادیویی است.- صبحانه‌ی سبزیجات، ۲۰ دقیقه بعد از صبحانه فردی خورده شده که علاقمند به تماشای اخبار تلویزیون است.- مهران در ساعت ۷:۱۵ صبحانه می‌خورد.- یکی از این شش نفر،  صبحانه‌ی مشخصی ندارد.- زمان صرف صبحانه‌ی سیاوش، بعد از زمان صرف صبحانه رضا است.- صبحانه‌ی میوه‌جات، زمانی که ۳۰ دقیقه از رأس ساعت گذشته باشد، صرف نمی‌شود.- مریم که برای صبحانه چای می‌نوشد، آخرین فرد این شش نفر محسوب نمی‌شود.- صبحانه‌ی املت بلافاصله بعد از صبحانه نان تست صرف می‌شود.- مسعود بلافاصله بعد از فردی که املت می‌خورد و بلافاصله قبل از فردی که در هنگام صرف صبحانه به مناظر طبیعت نگاه می‌کند، صبحانه‌اش را میل می‌کند.

با توجه به این اطلاعات، آیا می‌توانید نام، زمان صرف صبحانه، نوع صبحانه و کار مورد علاقه هر یک از این شش نفر را تعیین کنید؟

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس:  //  موضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 43در بدنه ایمیل نیز پاسخ معما، نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس خود را درج نمایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت لینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات