بلک‌بری از دو تلفن‌هوشمند Passport و Classic پرده برداشت

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی بلک‌بری با معرفی دو تلفن‌هوشمند جدید به میدان رقابت بازگشته است. این دو تلفن، Passport و  Classic نام‌گذاری شده‌اند. هردو تلفن‌هوشمند بلک‌بری دارای شاخصه‌ی اصلی محصولات این کمپانی، یعنی بهره‌گیری از کیبرد QWERTY هستند. این کمپانی امیدوار است تا این دو تلفن، وضعیت درآمد بلک‌بری را بهبود بخشند.
تبلیغات

بلک‌بری پاسپورت با بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش +4 اینچ و رزولوشن 1,440 در 1,440، مشخصات فنی جالب توجهی را دارا است. این تلفن‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800 در کنار حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز در پشت دستگاه جا خوش کرده تا علاقمندان به عکاسی را راضی کند. بلک‌بری برای تسهیل استفاده از این تلفن‌هوشمند، یک باتری عظیم‌الجثه‌ی 3,450 میلی‌آمپرساعتی را بکار گرفته است.

از متفاوت‌ترین ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند می‌توان به کیبرد متفاوت آن اشاره کرد که فاقد کلیدهای مربوط به اعداد و همچنین کارکترهای مربوط به علامت‌گذاری است. برای دسترسی به این کاراکترها باید کلید‌های تعیین شده را فشار داده و کاراکتر مورد نظر را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنیم. این تلفن‌هوشمند شهریور ماه سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

تلفن‌هوشمند دیگری که این کمپانی معرفی کرده، بلک‌بری کلاسیک نام دارد که با نام بلک‌بری Q20 نیز شناخته می‌شود.  این محصول کیبرد سنتی مورد استفاده در تلفن‌های‌هوشمند بلک‌بری را به عاریه گرفته تا در کنار تاچ‌پد تداعی کننده‌ی محصولات پیشین این کمپانی باشد. بلک‌بری کلاسیک دارای یک صفحه‌ی نمایش 3.5 اینچی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات