پدفون ایکس (Padfone X) با صفحه نمایش ۵ اینچ برای موبایل و ۸.۹ اینچ برای تبلت رونمایی شد

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۴ از پدفون جدید خود با نام PadFone X رونمایی کرد.
تبلیغات

علاقه ایسوس به ابزارهای هیبریدی و تبدیل یک محصول به دیگری، حد و مرز ندارد. امروز ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۴ از پدفون جدید خود با نام PadFone X رونمایی کرد. پدفون جدید این بار شامل یک تلفن ۵ اینچی و یک داک تبلت ۸.۹ اینچی است و به پردازنده Snapdragon 800 مجهز شده است.

پدفون مجموعه یک تلفن هوشمند و یک داک تبلت است. تلفن هوشمند به نحوی طراحی شده که وقتی در داک تبلت قرار می‌گیرد، نقش قلب تپنده تبلت را ایفا می‌کند.

گوشی ایسوس فون پد ایکس شامل یک تلفن ۵ اینچی و یک داک تبلت ۸.۹ اینچی می‌شود. این محصول از پردازنده Snapdragon 800 با چهار هسته ۲.۳ گیگاهرتزی به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم، درگاه microSD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دروبین ۲ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. داک تبلت نیز یک دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو دارد.

بخش تلفن پدفون ایکس دارای باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و بخش داک تبلت نیز از باتری ۴۹۹۰ میلی‌آمپر ساعتی است. وقتی تلفن در تبلت جای می‌گیرد می‌تواند از طریق باتری داخلی تبلت شارژ شود. مهم‌ترین تفاوت بین پدفون ایکس با پد فون S مربوط به پشتیبانی آن‌ها از شبکه‌های مختلف مخابراتی 3G و 4G و همچنین پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم تحت استاندارد Qi است.

هنوز قیمت گوشی پدفون‌ X و پدفون S مشخص نشده است، اما ایسوس زمان عرضه این محصولات در بازار جهانی را سه ماهه سوم سال جاری عنوان کرده است. ایسوس علاوه بر پدفون‌های جدید از تلفن‌های ZenFone 5 با پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و همچنین ZenFone 4 با پردازنده اینتل رونمایی کرد. این تلفن‌ها نیز در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری روانه بازار خواهند شد.

منبع Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات