FIFA 15 دارای محتوای انحصاری برای نسخه XBOX One خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
دعوا و جنجال بر سر ارایه محتویات انحصاری حالا به سر بازی‌های مشترک بین دو کنسول نیز کشیده شده است. در آخرین اقدام مایکروسافت در این راستا٬ حالا EA خبر از وجود قابلیت Ultimate Team Legends در نسخه ایکس باکس FIFA 15 داد. با زومیت برای آشنایی بیشتر با این امکان انحصاری ایکس باکس وان همراه شوید.
تبلیغات

روز گذشته در باکس‌آرت منتشر شده از Ultimate Team Legends در نسخه ایکس باکس FIFA 15 از سوی آمازون٬ سوالات بسیاری پیرامون این قابلیت انحصاری به وجود آمد. حال EA با تأیید این شایعات خاطرنشان کرد که این حالت به‌صورت اختصاصی در ایکس باکس وان وجود خواهد داشت.

در Ultimate Team Legends شما می‌توانید ستاره‌های گذشته و فراموش ناشدنی دنیای فوتبال را از تاریخ جمع آوری کنید و آن‌ها را در یک تیم هم‌بازی کنید. از جمله‌این ستاره‌ها می‌توان به دنیس برگ‌کمپ٬ لوییس فیگو٬ گری لینکر٬ پاول ندود (Pavel Nedved)٬ پله و بسیاری دیگر اشاره نمود.

هر چند ارایه عناوین انحصاری در کنسول‌ها از لزومات رقابت در نسل‌های جدید محسوب می‌شود و کیفیت بهتر و عناوین بیشتر نقش مهمی در موفقیت کنسول‌ها دارد٬ ولی محتوای اختصاصی برای یک بازی در سطح محبوبیت سری FIFA که به‌صورت مولتی پلتفرم منتشر می‌شود٬ چندان به مذاق دیگر گیمرها خوش نخواهد آمد. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که واکنش گیمرها نسبت به انحصاری کردن این قابلیت در ایکس باکس وان چگونه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات