گلکسی‌نوت 4 در دو نسخه‌ با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش خمیده و تخت تولید خواهد شد

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی پرچمداران اندرویدی در ماه‌های اخیر، حال قرعه به نام نسل جدید گلکسی‌نوت سامسونگ افتاده است تا شایعات و اخبار متنوعی را در مورد آن بشنویم. آخرین شنیده‌ها در مورد گلکسی‌نوت سامسونگ حکایت از این دارد که این فبلت در دو نسخه راهی بازار خواهد شد که شامل نسخه‌ای با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش OLED خمیده و نمونه‌ی دیگری با بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش تخت است.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد پنل نمایشگر مورد استفاده برای تولید نمونه‌ی خمیده مشابه آن چیزی است که در گلکسی‌راند  سامسونگ دیده بودیم، هرچند می‌توان احتمال استفاده از نمایشگری مشابه آنچه که در Youm به کار برده شده را نیز محتمل برشمرد.

شنیده‌ها حکایت از این دارند که منابع ارائه دهنده‌ی این اطلاعات، شماری از متخصصان شاغل در شرکای سامسونگ در کره‌ی جنوبی هستند. براساس اطلاعات ارائه شده، به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا در جریان برگزاری نمایشگاه IFA برلین در سال جاری، همگان را در حیرت فرو ببرد.

نسل جدید گلکسی‌نوت سامسونگ با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش خمیده، برخی از بازار‌ها را هدف خواهد گرفت، در حالی که نمونه‌ی مجهز به صفحه‌ی نمایش تخت برای تمامی بازار‌های جهانی تولید خواهد شد. یقیناً مشکلات و چالش‌های موجود پیش روی تولید صفحات نمایش خمیده از جمله‌ی دلایلی است که منجر به محدود شدن تولید نمونه‌ی مجهز به صفحه‌ی نمایش خمیده شده است.

گلکسی‌نوت‌های سامسونگ در کنار پرچمداران سری گلکسی S ‌این کمپانی از جمله‌ی پرفروش‌ترین محصولات کره‌ای هستند، از این‌رو بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش خمیده برای تولید این فبلت محبوب، حداقل جزو ضرورت‌های تولید چنین محصولی در سال جاری میلادی نیست.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا در نمایشگاه IFA امسال، مساحتی بالغ بر 6,000 مترمربع را به خود اختصاص دهد. علاوه بر گلکسی‌نوت ۴، باید در این نمایشگاه به انتظار گجت‌های پوشیدنی این کمپانی از قبیل رقیب کره‌ای گوگل‌گلس در کنار انواع تلویزیون‌های خمیده‌ی سامسونگ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات