تماشا کنید: بازی اتومبیل‌رانی Crew برای کنسول‌ها و پی‌سی در راه است

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
یوبی‌سافت یک بازی اتومبیل‌رانی جدید را در تاریخ 11 نوامبر برای کنسول‌ها و همچنین پی‌سی منتشر می‌کند. شاید گرافیک بازی به زیبایی Forza نباشد اما سبک آن کمی متفاوت است چرا که رانندگی کردن در محیط باز اطراف امکان‌پذیر است. در ادامه به ویدیوی یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 امسال نگاهی می‌اندازیم تا ببینیم این بار چه طور باید فرمان خودرو را بچرخانیم تا برنده‌ی مسابقات باشیم.
تبلیغات

در تاریخ 23 ژولای، مرحله‌ی آزمایشی بازی شروع می‌شود و گیمرهای علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی Crew به ثبت‌نام بپردازند.

در تریلر جدید این بازی، برخی مناطقی که می‌توان در آن مسابقه داد را مشاهده می‌کنید که شامل سانفرانسیسکو، راشمور و حتی برخی نقاط بیابانی برای ماشین‌های آف‌رود می‌شود. به نظر می‌رسد که صفحه‌ی لودینگ عملاً حذف شده است. البته این موضوع در برخی بازی‌های دیگر هم با نمایش تصاویری از مناظر طبیعی صورت گرفته است و در برخی دیگر، بخش‌های مختلف جغرافیای بازی، به تدریج و با نزدیک شدن به منطقه‌ی مورد نظر، بارگذاری می‌شود. لذا می‌توان از میامی تا لس‌آنجلس را بدون مزاحمت صفحه‌ی Loading و به سرعت طی کرد. تمام آمریکا را با سرعت سرسام‌آور اتوموبیل خود طی کنید و لذا ببرید.

The-Crew-6-645x363

در حالت داستانی برای به پایان رساندن Single-Player حدود 20 ساعت زمان لازم است و باید به مقابله با گروه‌های خلاف‌کار بپردازیم. این بازی حالت مالتی‌پلیر هم دارد که احتمالاً بازی‌خورها بیشتر به آن علاقه دارند. یوبی‌سافت می‌گوید با استفاده از انجمن‌های آنلاین، به بهینه‌سازی حالت آنلاین می‌پردازد.

ویژگی جالب دیگر امکان ساخت خودروی سفارشی توسط اپلیکیشن اندروید یا iOS است که البته تا نهایی شدن بازی نمی‌توان اظهارنظر قطعی در مورد آن کرد. شاید تصویر زیر شما را به این فکر بیاندازد که آیا بازی اتوموبیل‌رانی، طبیعی‌تر از این هم می‌شود؟! 

The-Crew-12-645x363

نوپردازی عالی و انعکاس فوق‌العاده‌ی ماشین فوق را در جاده کمتر می‌بینیم اما باز هم گرافیک زیبای مناظر کنار جاده، ارزش بازی کرو را نمایان می‌کند:

The-Crew-14-645x363

شما را به تماشای تریلر جدید بازی کرو دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3  مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات