احتمالا در کنفرانس آتی مایکروسافت برای معرفی سرفیس‌مینی، شاهد جدید‌ترین همکاری اینتل و مایکروسافت خواهیم بود

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
هرچند به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی مینی تبلت سرفیس مایکروسافت یکی از جذاب‌ترین نکات کنفرانس آتی ردموندی‌ها است، اما باید شاهد تغییرات دیگری نیز در مورد تبلت‌های مایکروسافت باشیم که حکایت از همکاری دوباره‌ی دو یار قدیمی، یعنی اینتل و مایکروسافت دارد.
تبلیغات

براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده، سرفیس‌مینی با بهره‌گیری از تراشه‌ی تولیدی کوالکام پا به عرصه‌ی وجود خواهد نهاد، اما انتظار می‌رود تا شاهد معرفی یک نسخه از تبلت سرفیس مبتنی بر پردازنده‌ی اینتل در ۳۰ اردیبهشت ماه باشیم.

براساس اطلاعاتی که یک منبع آگاه در زمینه‌ی تولید تراشه‌ها و پردازنده‌ها ارائه کرده، قطعاً شاهد عرضه‌ی یک تبلت با استفاده از پردازنده‌ی اینتل خواهیم بود. وی همچنین اضافه کرده است که براساس یافته‌های خود احتمالاً شاهد معرفی تبلتی با استفاده از یکی از نسخه‌های هسول با بهبود مصرف انرژی خواهیم بود.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی اینتل همچون نسخه‌ی کوچکتری که براساس تراشه‌ی تولید کوالکام عرضه خواهد شد، نسخه‌ی مینی نبوده و همچون نسخه‌های پیشین خواهد بود.

تاکنون تمامی نسخه‌های تبلت‌های سرفیس پرو از پردازنده‌ی اینتل بهره برده‌اند، بطوریکه سرفیس پرو ۲ که آخرین تبلت عرضه شده از سری تبلت‌های سرفیس است، از پردازنده‌ی Core i5-4300U بهره می‌برد که جزو خانواده‌ی پردازنده‌های هسول است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات