تلفن HTC One Prime با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ، پردازنده Snapdragon 805 و دوربین ۱۸ مگاپیکسل Duo Camera از راه می‌رسد

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
شاید اچ‌تی‌سی از بازار پررونق تلفن‌های هوشمند، سود چندانی بدست نیاورد و برای کاهش هزینه‌های خود مجبور به برون سپاری برخی از کارهای خود باشد اما همچنان با چشمانی باز به آینده می‌نگرد. این کمپانی نیز همچون سامسونگ، ال‌جی و سونی قصد دارد تا تلفن با صفحه نمایش Quad HD تولید کند، تلفنی که این بار دوربین قدرتمندی در آن بکار گرفته خواهد شد.
تبلیغات

پرچمدار فعلی اچ‌تی‌سی از نظر کیفیت ساخت، طراحی ظاهری و نرم‌افزار جزو بهترین‌های بازار است و حالا به نظر می‌آید، کمپانی تایوانی تولید کننده این تلفن در تلاش است تا محصول جدیدی را در نیمه دوم سال جاری روانه بازار کند. هنوز این اطلاعات در حد شایعه هستند، اما گفته می‌شود که تلفن HTC One Prime قرار است از طراحی مشابه One M8 بهره ببرد، اما سخت‌افزار آن به شکل قابل ملاحظه‌ای ارتقاء یابد. شایعات به صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل اشاره دارند.

اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهند که تلفن HTC One Prime در اواخر تابستان رونمایی خواهد شد. درست زمانی که آیفون ۶ نیز وارد بازار می‌شود و آن‌وقت رقابت برای تلفن‌های اندرویدی که در ابتدای سال جاری میلادی عرضه شده‌اند، دشوار می‌گردد.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به HTC One Prime می‌توان به پردازنده Snapdragon 805 با چهار هسته ۲.۳ گیگاهرتز، حافظه رم ۳ گیگابایت و درگاه USB 3.0 اشاره کرد.

اما نکته جالب توجه و بسیار جذاب آن‌که،‌ اچ‌تی‌سی دوربین اولتراپیکسل را در این تلفن بکار نخواهد گرفت و در عوض از یک سنسور ۱۸ مگاپیکسلی در پرچمدار آینده خود بهره خواهد برد. اگر این اتفاق رخ دهد، تنها مشکل مهم وارد شده به One M8 مرتفع خواهد شد. البته اچ‌تی‌سی دوربین دوم و ساختار Duo Camera را در پرچمدار بعدی خود نیز حفظ نموده است تا بتوان افکت‌هایی همچون عمق بخشیدن به تصویر و مات کردن پس زمینه را در تصاویر تجربه نمود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات