تصاویر جدید منتسب به جی ۳ ال‌جی فاش شد

یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی در آستانه ی نسل جدید پرچمدار خود قرار دارد، بطوریکه شنیده‌ها حکایت از معرفی جی۳ در مراسمی دارند که ۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان معرفی این تلفن‌هوشمند فاش‌کننده‌ی نام آشنای EVLeaks نیز دست به کار شده و تصاویر جدیدی منتسب به این تلفن‌هوشمند را منتشر ساخته است.
تبلیغات

همانطور که در این تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، پوششی روی تلفن‌هوشمند قرار گرفته که جزئیات را نهان ساخته است. تلفن‌هوشمند به تصویر کشیده شده در این عکس تشابه‌ بی‌بدیلی به تصویری دارد که روز جمعه از آن فاش شده بود. از جمله‌ی ویژگی‌های مشترک این دو تصویر می‌توان به حاشیه‌ی باریک صفحه‌ی نمایش، دوربین پشتی با بهره‌گیری از فلش دوگانه و همچنین شماری از کلیدهای فیزیکی در پشت دستگاه اشاره کرد. با وجود قرار گرفتن این تلفن‌هوشمند در یک پوشش حفاظتی، باریک بودن آن ملموس است.

In white. [Thanks, Uriel R; IG:urielreynos0. comments: https://www.evleaks.at/] pic.twitter.com/kMtz3BZTrY— @evleaks (@evleaks) می 3, 2014

براساس شنیده‌ها ال‌جی نسل جدید پرچمدار خود را با صفحه‌‌ای نمایش با رزولوشن 2,560 در 1,440 پیکسل به بازار عرضه خواهد کرد. از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به احتمال استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 یا 805 اشاره کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد ال‌جی این تلفن‌هوشمند را به‌همراه حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌کند. یقیناً اندروید کیت‌کت با نسل جدید رابط‌کاربری ال‌جی در این تلفن‌هوشمند همراه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات