اِدی کو ادعا می‌کند که برترین محصولات اپل در ۲۵ سال گذشته در سال ۲۰۱۴ معرفی می‌شود

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
ما در زومیت طی چند روز اخیر نیز موضوعات مختلفی را از میان گفته‌های ادی کوو بنیان گذار بیتس، جیمی آیووین در کنفرانس Re/Code بیرون کشیده و به اطلاع شما رسانده‌ایم، اما پیش از اینکه از این مساله عبور کنیم یک مورد مهم دیگر نیز وجود دارد که نیازمند روشن‌سازی است. ادی کو معتقد است که سال 2014 شاهد برترین محصولات اپل در بیست و پنج‌ سال گذشته خواهیم بود.
تبلیغات

حال بر اساس این صحبت هیجان‌انگیز ادی کو، سوال این است که طی این سال چه انتظاری می‌توانیم از اپل داشته باشیم؟ کو بطور مشخص و برای احتیاط به ذکر این نکته نیز پرداخت که اپل دوست ندارد کارهای زیادی را همزمان انجام دهد و مایل است همیشه فقط بر روی تعداد کمی محصول فوق‌العاده تمرکز کند. بنابراین نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم بزودی هرآنچه در شایعات می‌شنویم توسط اپل از آستین بیرون آورده شود. یکی از موارد اطمینان، آیفون 6 است که در معرفی قریب‌الوقوع آن تردیدی نیست. علاوه بر این شایعات فراوانی نیز در خصوص معرفی یک سیستم اتوماسیون خانگی در WWDC به گوش می‌رسد که البته به تازگی خبر رسیده که این سیستم به پیچیدگی و هیجان‌انگیزی که ابتدا تصور می‌کردیم نخواهد بود. در کنار این دو مورد، کو نیز به ذکر این مساله پرداخته که بخش TV یکی از حوزه‌هایی است که اپل می‌تواند منجر به تغییرات اساسی در آن شود.

این سه مورد همان‌هایی هستند که می‌توانند تعریف‌گر عبارت "تعداد کمی محصول فوق‌العاده" باشند و مجالی برای پرداختن به iOS 8، ساعت iWatch یا فبلتی که شایعات آن سرتاسر وب‌سایت‌ها را پر کرده، باقی نخواهد گذاشت.

نظر شما در خصوص برنامه‌های آینده‌ی اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات