ال‌جی تایید کرد: G Flex 2 و Vu 4 در نیمه دوم امسال معرفی می‌شوند

پنج‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد ال‌جی خود را برای داغ کردن دوباره‌ی تنور شایعات آماده می‌کند. موازی با رونمایی از پرچمدار جی۳، ال‌جی در خاک خود نیز یک کنفرانس خبری برگزار کرد که طی آن اعلام کرد که بطور قطع شاهد معرفی G Flex 2 و LG Vu 4 در نیمه‌ی دوم سال جاری خواهیم بود.
تبلیغات

 پیش‌تر شایعاتی مبنی بر معرفی جی‌ فلکس ۲ در اوایل سال 2015 میلادی به گوش می‌رسید، اما اکنون شایعات با تایید رسمی همراه شده‌اند و زمان‌بندی این رخداد اندکی به جلو کشیده شده است. جی فلکس فعلی به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن 720 در 1280 از نوع OLED منعطف تجهیز شده که منجر به چگالی ۲۴۵ پیکسل بر اینچ می‌شود. با توجه به این موضوع که هم‌اکنون اغلب گوشی‌های رده بالای بازار به صفحه‌نمایش 1080p مجهز هستند و حتی خود ال‌جی گوشی جی۳ را با صفحه‌ی QHD همراه ساخته، تصور افزایش قابل توجه رزولوشن جی فلکس ۲ چندان دور از ذهن نیست. در خصوص سایر مشخصات فنی نیز تنها می‌دانیم که وعده‌ی محصولی منحصر بفردتر از پوشش خودترمیم پشت دستگاه به ما داده شده، اما اینکه چنین ویژگی منحصر بفردی دقیقا چه می‌تواند باشد همچنان بعنوان راز در سینه‌ی ال‌جی خواهد ماند.

در خصوص Vu 4 حدس می‌زنیم که نسبت تصویر عجیب و غریب سری محصولات پیشین Vu در نسل جدید این دستگاه نیز حفظ شود. این تمام چیزی است که تا این لحظه می‌توان در خصوص این دستگاه گمانه‌زنی کرد. ال‌جی بصورت رسمی جنبه‌های دیگری از G Flex  2و Vu 4 را روشن نکرده اما اطمینان داده که در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی شاهد معرفی رسمی آن‌ها خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات