زومیت از مرز ۱۰۰ هزار بازدیدکننده عبور کرد

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
روز گذشته، زومیت به یک دستاورد بزرگ دست یافت. به لطف و یاری شما عزیزان و البته کنفرانس رونمایی پرچمدار امسال ال‌جی از مرز ۱۰۰ هزار بازدید کننده گذشتیم. روز گذشته زومیت پذیرای ۱۰۲٫۶۲۹ کاربر بود. از این بابت به خود می‌بالیم و با انگیزه دو چندان برای تولید محتوای غنی گام بر می‌داریم. همچنان با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

روز گذشته پوشش زنده زومیت از کنفرانس LG G3 با حضور ۳۸٫۵۰۰ نفر دنبال شد تا بازدید روزانه زومیت به ۱۰۲ هزار نفر برسد. همچنین دیروز ۳۲۴,۸۱۱ صفحه از زومیت بازدید شد.

محبوب‌ترین مرورگرها بین کاربران زومیت به ترتیب کروم با ۴۵.۳۶ درصد، فایرفاکس با ۲۷.۸۶ درصد، اینترنت اکسپلورر با ۸.۳۸ درصد، سافاری با ۷.۸۳ درصد، اندروید با ۳.۴۳ درصد و اپرا (مینی و نسخه کامل) با ۴.۵۰ درصد بوده‌اند.

از نظر سیستم عامل نیز، ۶۸ درصد کاربران از طریق ویندوز، ۱۷.۸۰ درصد با اندروید، ۷.۸۱ درصد با iOS اپل، ۱.۶۶ درصد با مک، ۱.۴۱ درصد با ویندوز فون و ۱.۱۹ درصد با لینوکس وارد زومیت شده‌اند.

همچنین در ماه گذشته، ۷۱ درصد کاربران از طریق کامپیوتر، ۲۱.۶۴ درصد از طریق موبایل و ۶.۹۵ درصد از طریق تبلت از زومیت بازدید کرده‌اند. (منبع آمار و ارقام: Google Analytics)

 از اینکه زومیت را برای دنبال نمودن رویدادهای مرتبط با فناوری انتخاب نموده‌اید به خود می‌بالیم و بیش از پیش تلاش خواهیم کرد تا در جلب رضایت شما کاربران عزیز گام برداریم. با زومیت همراه باشید تا در کنار یکدیگر رکورد ۲۰۰ هزار بازدید شکسته و جشن بگیریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات