زوم‌اپ: Temple Run 2، فرار تا بی نهایت!

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Temple Run 2 نسخه‌ی دوم بازی بسیار محبوبی است که اکثر کسانی که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، تجربه‌ی بازی کردن با آن را داشته‌اند. این نسخه از بازی، شامل بهبودهای گرافیکی، امکانات بیشتر و در نهایت یک ترشح‌کننده‌ی آدرنالین به تمام معنی است! در زوم‌اپ امروز بیشتر با این بازی ماجراجویی آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

نسخه اول بازی «فرار از معبد» آن قدر پرفروش شد که باعث شد طی دوره‌ای هرجا هر تلفن هوشمندی دست هر کسی می‌دیدم، داشت Temple Run بازی می‌کرد. Temple Run اولین بازی سبک خودش بود که توانست موفقیت بسیار بالایی را از آن خود نماید. در Temple Run اولیه می‌توانستید با استفاده از کشیدن انگشت بر روی صفحه نمایش سرعت خود را افزایش داده، به طرفین پیچیده و از روی موانع بپرید. اما در نسخه‌ی دوم شما محدود به این نیستید که تنها تقاطع‌های 90 درجه را پشت سر بگذارید. طراحان این بازی در نسخه‌ی جدید تغییراتی را اعمال کرده‌اند تا بازی بیش از پیش واقعی‌تر جلوه کند. در این نسخه می‌توانید با استفاده از موارد گوناگون، حرکت خود را تعیین کنید. به عنوان مثال می‌توانید سُر بخورید و از زیر موانع عبور کنید.

بخش‌های جدیدی نیز به نسخه‌ دوم بازی «فرار از معبد» اضافه شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش معدن اشاره کرد. برای حفظ تعادل در معدن باید گوشی را به سمت چپ و راست بچرخانید.

اما مهم‌ترین تفاوت Temple Run 2 نسبت به نسخه‌ی اول، مربوط به گرافیک بازی است که بسیار بهتر و زیباتر شده است. جلوه‌های بصری و انیمیشن‌های جذاب و طبیعی باعث شده‌اند تا بازی هیجان انگیزتر از گذشته به نظر برسد.

انجام این بازی دوست داشتنی را به شما دوستان خوب زومیتی پیشنهاد می‌کنیم. این بازی برای سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوزفون عرضه شده است و می‌توانید از طریق لینک‌های زیر نسخه‌ی مناسب با دستگاه خود را به صورت رایگان دانلود و نصب نمایید.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات