تصاویر پرچمدار آتی لنوو با بدنه‌ی فلزی و صفحه‌ی نمایش QHD فاش شد

سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد در ماراتن رقابت تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی استفاده از فلز در ساختار بدنه و همچنین بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 2,560 در 1,440 به یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای پیشی گرفتن از رقبا تبدیل شده است. پس از ال‌جی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی که شنیده‌هایی مبنی بر تولید تلفن‌هوشمند فلزی با صفحه‌ی نمایش QHD به گوش رسیده است، زمزمه‌هایی نیز از تولید چنین محصولی توسط لنوو به‌گوش می‌رسد.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده از کشور چین، نام این تلفن‌هوشمند Vibe Z2 Pro است که می‌توانید تصاویر آن را نیز مشاهده کنید. براساس اطلاعات منتشر شده در گزارش مذکور، این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد. همچنین یک بدنه‌ی فلزی با ضخامت 7.7 میلی‌متر سخت افزاری داخلی این محصول را که شامل پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین 16 مگاپیکسلی به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال و NFC است، به آغوش کشیده است.

شنیده‌ها حکایت از این دارند ک این تصاویر از یک نشست داخلی در لنوو فاش شده است. همانطور که این تصاویر گویا است، شاهد طراحی دقیق در این تلفن‌هوشمند هستیم که گواه آن حاشیه‌های باریک Vibe Z2 Pro است. صفحه‌ی نمایش و نوار بالایی این محصول نشان از پشتیبانی از دو سیم‌کارت دارد که احتمالا در نسخه‌های بین‌المللی شاهد پشتیبانی از شبکه‌های 4G نیز خواهیم بود.

VibeZ2Int

با توجه خروج Colin Giles از هوآوی و پیوستن آن به لنوو باید شاهد تحول در حضور لنوو در بازارهای جهانی باشیم. Giles سابقه‌ی فعالیت در نوکیا را دارا است و یقیناً لنوو وی را برای تقویت مواضع خود رد بازارهای جهانی به کار گرفته است.

زمان معرفی یا عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند مشخص نشده است. هرچند لنوو در بازارهایی چون آمریکای شمالی و اروپا چندان شناخته شده نیست و حرفی برای گفتن ندارد، اما این کمپانی در بازارهای آسیایی و مخصوصاً چین به موفقیت‌هایی دست یافته است. لنوو پس از خرید موتورولا سعی دارد تا موفقیت‌های خود در بازار چین را به آمریکای شمالی و اروپا نیز تعمیم دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات