آیا این تصویر متعلق به نکسوس 8 است؟

دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
تا کنون شایعات بسیاری درباره نکسوس ۸ گوگل شنیده‌اید. طبق شنیده‌ها، گوگل در حال ساخت یک تبلت ۸.۹ اینچی است و به نظر می‌رسد این بار اچ‌تی‌سی برای همکاری با گوگل انتخاب شده نه ایسوس!
تبلیغات

صفحه اول وب‌سایت کنفرانس I/O گوگل یک تصویر را نشان می‌دهد که در آن یک تبلت ناشناخته قابل مشاهده است. پیش از آن که به گمانه‌زنی درباره این تبلت بپردازیم، لازم به ذکر است که بر اساس آن چه در تصویر قابل مشاهده است، باید بگوییم که احتمالا شاهد یک محصول باارزش خواهیم بود. پیش از این گوگل از رویداد I/O برای معرفی محصولات جدید خود استفاده نموده بود و احتمال این که در سال جاری نیز شاهد ارائه محصولی جدید باشیم بسیار بالا است.

این تصویر مشخصات زیادی از تبلت نکسوس بعدی را روشن نمی‌نماید، اما به نظر می‌رسد که تبلت جدید گوگل حداقل یک اسپیکر در بخش جلویی خود دارد. در بخش پایینی این تبلت حاشیه‌ ضخیمی قابل مشاهده است و این نشان می‌دهد که احتمالا گوگل در هنگام فروش خیلی نمی‌تواند روی کوچک بودن دستگاه تمرکز کند. طبق سابقه‌ای که از گوگل در قیمت‌گذاری محصولات سری نکسوس سراغ داریم، احتمالا نکسوس ۸ نیز با قیمتی پایین عرضه گردد، هر چند که بر طبق شایعات، گوگل به دنبال عرضه محصولی با سخت‌افزاری قدرتمند است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات