زوم‌اپ: با Feedly هرگز بی خبر نمی‌مانید!

یک‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فیدلی نام یک اپلیکیشن خبرخوان است که قابلیت یکپارچه‌شدن با اکثر مرورگرهای وب را دارد.
تبلیغات

فیدلی نام یک اپلیکیشن خبرخوان است که قابلیت یکپارچه‌شدن با اکثر مرورگرهای وب را داشته و تحت انواع و اقسام سیستم‌های عامل مانند ویندوز، مکینتاش، لینوکس و همچنین سیستم‌های عامل هوشمند مانند اندروید و iOS کار می‌کند. در زوم‌اپ امروز قصد داریم شما را با این اپلیکیشن جالب آشنا سازیم.

در دنیای امروز خبرها بسیار زود منتشر می‌شوند. همچنین بسیاری از وب‌سایت‌ها، فیدهای خبری خود را همزمان با انتشار مطلب، منتشر می‌نمایند. در همین راستا برای مطالعه‌ی هر بخش از خبرها نیاز است تا به وب‌سایت منتشر کننده‌ی خبر مراجعه کرد. انجام این کار، نه تنها از نظر زمانی به صرفه نیست، بلکه اساساً امکان‌ناپذیر است.

به همین دلیل استفاده از نرم‌افزارهای خبرخوان از چندسال گذشته به شدت افزایش یافته است. Google Reader را می‌توان یکی از بهترین‌ خبرخوان‌ها دانست؛ اما کمپانی گوگل تصمیم گرفت به جای صرف انرژی بر روی این بخش، بر روی دیگر قسمت‌های پول‌ساز تمرکز نماید و به همین دلیل نیز این سرویس دیگر غیر قابل استفاده می‌باشد.

پس از اینکه گوگل‌ریدر رسماً بازنشسته شد، بسیاری از سرویس‌های دیگر تلاش کردند تا حجم زیادی از کاربران سرویس محبوب گوگل را به سمت خود بکشانند. فیدلی یکی از همین سرویس‌ها است که تا حد زیادی توانسته جای گوگل ریدر را پر کند.

با استفاده از اپلیکیشن فیدلی می‌توانید انواع و اقسام اطلاعات و خبرهای مورد علاقه خود در حوزه‌های مختلف، از فناوری گرفته تا آشپزی و غیره را در یک جا گردآوری کرده و سپس با خیال راحت آن‌ها را مطالعه نمایید.

فیدلی یکی از معدود اپلیکیشن‌هایی است که توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند. طراحی مینیمالیستی و پتانسیل بالا در شخصی‌سازی، دو ویژگی ارزشمند فیدلی هستند.

کاربرانی که پیشتر از سرویس گوگل‌ریدر استفاده می‌کردند، نیازی به ایجاد مجدد لیست‌های خبری ندارند؛ بلکه کافی است با حساب کاربری گوگل خود اقدام به ورود به فیدلی نموده و سپس تمامی فیدهای خبری را مشاهده خواهند کرد.

ویژگی دیگر فیدلی تفکیک اخبار از یکدیگر بر اساس نوع محتوا است. این بدان معنی است که می‌توان خبرها را در دسته‌های گوناگون مانند کسب‌وکار و پزشکی طبقه‌بندی کرد. ویژگی بعدی فیدلی امکان علامت‌گذاری خبرها برای مطالعه‌کردن آن‌ها در فرصت مناسب است. با استفاده از این ویژگی چنانچه وقت مطالعه کامل یک مطلب را نداشته باشید، می‌توانید آن را علامت‌گذاری کرده تا در فرصت مناسب به طور کامل مطالعه نمایید.

فیدلی به طور کامل با فیس‌بوک‌، توئیتر، گوگل پلاس، Pocket و سرویس Instapaper یکپارچه می‌شود. با این ویژگی می‌توانید مطالب و اخبار مورد پسند خود را در کسری از ثانیه با دیگران به اشتراک بگذارید.

در ضمن فراموش نکنید پس از دانلود و نصب فیدلی، حتما Zoomit.ir را نیز به لیست فیدهای خبری خود اضافه نمایید.

شما می‌توانید فیدلی را به عنوان افزونه، در مرورگرهای فایرفاکس و کروم نیز استفاده کنید. هرچند فیدلی اپلیکیشن رسمی خود را برای ویندوز فون ارائه نکرده اما بسیاری از اپلیکیشن‌های خبر خوان تحت ویندوزفون قادر به نمایش فیدهای ذخیره شده در فیدلی هستند برای مشاهده لیست این اپلیکیشن‌ها به این آدرس مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات