سونی تلفن‌های Xperia Z, ZL, ZR و Tablet Z را به اندروید ۴.۴ کیت‌کت بروز می‌کند

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
سونی بالاخره، عرضه اندروید کیت‌کت را برای تلفن‌های قدیمی خود آغاز کرد. کاربران تلفن‌های Xperia Z، Xperia ZL و Xperia ZR و همچنین تبلت Xperia Tablet Z در حال دریافت بسته بروز رسانی اندروید ۴.۴ کیت‌کت هستند.
تبلیغات

تمام ابزارهای نام‌برده شده در حال حاضر از اندروید ۴.۳ بهره می‌برند. برخی از کاربران این ابزارها، بسته بروز رسانی را دریافت کرده‌اند و سونی اعلام نموده که باقی مناطق دنیا نیز طی روزهای اخیر به اندروید کیت‌کت بروز خواهند شد. پس اگر هنوز بسته بروز رسانی برای تبلت یا تلفن هوشمند سونی شما ارایه نشده است نگران نباشید، احتمالا طی روزهای آینده امکان ارتقاء سیستم‌عامل اندروید دستگاه خود را خواهید داشت.

سونی علاوه بر اندروید کیت‌کت چندین بهبود مختلف را نیز بر روی رابط کاربری خود اعمال کرده و نرم‌افزارهای اختصاصی خود را نیز بروز نموده است. از جمله اپلیکیشن‌هایی بروز شده در ROM جدید سونی می‌توان به Sony Media، Messaging، Email، Battery Stamina Mode و PlayStation اشاره کرد. در رام جدید سونی پشتیبانی از SmartBand SWR10، دستبند ورزشی این شرکت نیز اضافه شده است.

سونی وعده داده که کمی‌ دیرتر، بسته بروز رسانی به اندروید ۴.۴ کیت‌کت را برای تلفن‌های Xperia T2 Ultra، Xperia E1 و همچنین Xperia M2 ارایه خواهد کرد. زمان انتشار این بسته بروز رسانی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات