تصویر فاش شده از گوشی HTC One M8 Ace با بدنه‌ی پلاستیکی قرمزرنگ و سخت‌افزار مشابه اچ‌تی‌سی وان جدید

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
هنوز دو ماه از عرضه‌ی گوشی HTC One M8 نگذشته و تا امروز چندین گوشی در رنگ‌های مختلف با ظاهر یا حداقل عنوانی شبیه آن در گوشه و کنار وب رؤیت شده است. تنها از نسخه‌ی کوچک آن یعنی HTC One mini 2 که رسماً رونمایی شده و در زومیت به آن پرداختیم صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه منظور گوشی HTC One M8 Ace است. این گوشی در یکی از وبلاگ‌های چینی رؤیت شده و ظاهری شبیه به وان جدید دارد. در ادامه به بررسی اطلاعات مربوط به این گوشی می‌پردازیم.
تبلیغات

شایعه و تصاویر لو رفته به نظر حقیقی می‌رسند و با یکی دیگر از مشتقات اچ‌تی‌سی وان جدید روبرو هستیم. تفاوت گوشی جدیدی که ایس نام دارد با اچ‌تی‌سی وان معروف، در رنگ و البته قیمت محصول است. به نظر می‌رسد که این گوشی با ظاهری جذاب برای چینی‌ها طراحی شده؛ ولیکن سخت‌افزار آن تفاوتی با پرچم‌دار فلزی اچ‌تی‌سی ندارد. بدنه از جنس پلاستیک و به رنگ قرمز است.

نکته‌ی مهم این است که ایس  به دنبال Butterfly S که سخت‌افزاری قدرتمند و قیمتی مناسب دارد، عرضه نشده است. ایس یک گوشی دیگر مشابه اچ‌تی‌سی وان جدید است و همان تراشه‌ی S801 با سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز و نیز صفحه‌نمایش 1080p به قطر 5 اینچ را دارد.

تفاوت دیگر در مورد دوربین دوتایی و تابنده‌ی مادون قرمز است که در کلید روشن و خاموش گوشی جاسازی شده بود. این دو مورد هم در ایس غایب هستند.

هنوز در مورد زمان رونمایی اچ‌تی‌سی وان ام8 ایس خبری منتشر نشده؛ ولیکن به نظر می‌رسد که ابتدا در کشور چین روانه‌ی بازار شود. احتمالاً پس از چین در سایر بازارها هم شاهد فروش این گوشی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات