تیزر ویدیویی ال‌جی برای ساعت هوشمند اندرویدی G Watch

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در ۶ خردادماه کنفرانس خبری ویژه‌ای را برای معرفی محصولات جدید خود ترتیب داده است. انتظار می‌رود در این رویداد علاوه بر تلفن هوشمند LG G3 از ساعت هوشمند G Watch این شرکت نیز رونمایی شود. امروز نیز تیزر ویدویی رسمی ساعت هوشمند این شرکت منتشر شده است.
تبلیغات

در این تیزر ویدیویی جزییات زیادی در باره ساعت هوشمند ال‌جی گفته نمی‌شود و تنها به نمایش ظاهر زیبا و طراحی خاص آن پرداخته می‌شود.

این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل نوپای Android Wear بهره می‌برد که گوگل چندی پیش آن را برای ابزارهای پوشیدنی منتشر کرد. در این تیزر ویدویی چند بخش از سیستم‌عامل Android Wear نیز به نمایش در آمده که شاید برای بسیاری از علاقمندان اکوسیستم اندروید جذاب باشد.

سیستم‌عامل Android Wear قادر است تا از طریق اپلیکیشن، اعلانیه‌های صادر شده از ابزارهای اندرویدی را دریافت کند. بسیاری از اپلیکیشن‌های فعلی اندروید بدون نیاز به هیچ‌گونه‌ تغییری در اندروید وییر قابل اجرا خواهند بود؛ اما بسیاری دیگر نیز باید بهینه شوند.در سیستم‌عامل اندروید وییر، کاربر می‌تواند با به زبان آوردن عبارت OK Google، دستیار صوتی Google Now را فعال کرده و دستورات مورد نظر خود را بصورت صوتی ارسال کند.

لینک دانلود ویدئو

ال‌جی در تیزر تبلیغاتی ساعت هوشمند خود از عبارت «تعریف اسمارت‌واچ» صحبت می‌کند. کمپانی کره‌ای معتقد است که ساعت‌های هوشمند با G Watch تعریف می‌شوند.

ساعت هوشمند ال‌جی ضد آب و ضد گرد و غبار است و از این رو، می‌توان از آن در زیر باران یا حتی در استخر استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات