Meizu از طریق راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود سعی در رقابت با OnePlus دارد

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
سازنده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند Meizu یک فروشگاه آنلاین بین‌الملی افتتاح کرده است که به خریداران از هرکجای کره‌ی خاکی امکان سفارش پرچمدار MX3 این شرکت را می‌دهد.در حال حاضر موجودی مدل سفید این گوشی به اتمام رسیده اما نسخه‌ی مشکی دستگاه در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایت با قیمت‌های 399، 429 و 496 دلار در دسترس است.ارسال رایگان و دوازده ماه گارانتی نیز این گوشی‌ها را همراهی می‌کند.
تبلیغات

 Meizu به موضوع سفارش گوشی‌های مبتنی بر سایانوژن‌مود OnePlus One که از طریق یک سیستم دعوت‌نامه فراهم شده است کنایه زده و عنوان کرده است که MX3 می‌تواند بدون نیاز به دعوت متعلق به شما باشد. البته اگر بخواهیم منصف باشیم ذکر این مساله ضروری است که ویژگی‌های ارائه شده توسط OnePlus One (که البته جدیدتر و ارزان‌تر نیز هست) یک سر و گردن نسبت به آنچه توسط MX3 ارائه می‌شود، برتری دارند. گوشی هوشمند کمپانی Meizu از یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 1800 که نسبت طول به عرض آن کاملا متفاوت و عجیب به نظر می‌رسد، دوربین پشتی 8 مگاپیکسل، پردازنده‌ی Exynos 5 Octa 5410 سامسونگ، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و یک باتری 2,400 میلی آمپری بهره می‌برد و نسخه‌ی اختصاصی شده‌ای از اندروید آبنبات پاستیلی با نام FlymeOS را اجرا می‌نماید که البته از همین ماه به اندروید کیت‌کت بروزرسانی خواهد شد.

در انتهای سال جاری باید منتظر گوشی MX4 از Meizu باشیم که بر اساس گزارشات منتشر شده، این پرچمدار جدید به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1536 در 2560 تجهیز خواهد شد. بطور طبیعی انتظار می‌رود که این دستگاه نیز از طریق فروشگاه آنلاین جدید کمپانی به مرحله‌ی فروش گذاشته شود. همینطور در ماه‌های آینده باید چشم به راه معرفی و عرضه‌ی یکی اولین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اوبونتو توسط Meizu باشیم. نام این فروشگاه به دنباله‌روی از برند کمپانی، Meizumart بوده و از طریق این لینک در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات