نسخه‌ی نهایی گوشی G3 ال‌جی احتمالاً بزرگ‌تر از گلکسی اس 5 و حتی HTC One جدید خواهد بود

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
در حالی که بسیاری از خریداران در سراسر جهان منتظر رونمایی رسمی پرچمدار جدید ال‌جی که احتمالا G3 نامیده می‌شود، هستند، یک کشور با سرعت بسیار زیاد از نظر فناوری در حال حرکت است. ژاپن کشوری است که طی دهه‌های متمادی از نظر فناوری و امور مرتبط یکی از پیشگامان بوده است. در مورد نسل جدید پرچمدار ال‌جی نیز به نظر می‌رسد مردم این کشور زودتر از بقیه‌ی افراد در سراسر جهان موفق به خرید نمونه‌ای بسیار شبیه به G3 شده‌اند.
تبلیغات

این بدان معنی نیست که جی3 در ژاپن رسما معرفی شده، و مردم این کشور اکنون در حال کار کردن با این گوشی هستند. اما کمپانی ال‌جی به تازگی محصول جدیدی را در این کشور معرفی کرده که به اذعان بسیاری از کارشناسان شبیه‌ترین نسخه به جی3 است.

این گوشی جدید Isai FL نام دارد و نسخه‌ی جدید از گوشی‌ای است که ال‌جی سال گذشته تحت نام Isai معرفی کرده بود. نکته‌ی جالب توجه در این میان این است که نسخه‌ای که سال گذشته معرفی شد از نظر ظاهر و مشخصات فنی، بسیار شبیه به جی2 بود و همین موضوع باعث شده تا با معرفی Isai FL، گمانه‌زنی‌ها در مورد جی3 بیش از پیش شدت بگیرند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که اخبار فناوری را از نزدیک دنبال می‌کنند، حتما مطلعید که پیش‌بینی می‌شود جی3 مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن QHD باشد. اما نکته‌ی جالب در مورد Isai FL این است که این گوشی دقیقا مجهز به صفحه نمایشی با این رزولوشن است. شاید سوالی که اکنون ذهن بسیاری از شما را به خود مشغول ساخته این باشد که آیا اساساً صفحه نمایشی با این رزولوشن و استانداردهای ساخت فعلی، نباید نسبت به دیگر صفحات نمایش بزرگ‌تر باشد؟ پاسخ این سوال مثبت است. در ادامه تصویری از Isai FL در کنار پرچمداران دیگر کمپانی‌ها مانند گلکسی اس 5، HTC One (M8) و آیفون 5S دیده می‌شود و به وضوح مشخص است که اندازه صفحه نمایش گوشی ساخت ال‌جی به مراتب بزرگ‌تر از سایر رقبای رده‌ بالای خود است.

نکته‌ی مهم دیگری که می‌بایست مد نظر قرار دهیم این است که به احتمال بسیار زیاد، جی3 بسیاری از جنبه‌های فنی و ظاهری خود را از Isai FL به ارث خواهد بود و این دو کاملا شبیه به یکدیگر هستند. اما فعلا کسی نمی‌داند که ابعاد و اندازه واقعی جی3 چقدر خواهد بود. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Isai FL بسیار بزرگ‌تر و البته نازک‌تر از نسخه‌ی جهانی جی2 است. از همین روی این امید می‌رود تا ال‌جی جی3 را نازک‌تر از جی2 روانه بازار سازد. ضخامت جی2 نکته‌ای بود که بسیاری از خریداران در مورد آن انتقاد داشتند. اما طراحی Isai FL به گونه‌ای صورت گرفته که صفحه نمایش مساحت بسیار بیشتری از بخش جلویی گوشی را نسبت به دیگر رقبا به خود اختصاص داده و همین موضوع این گوشی را از نظر طراحی سرآمد دیگر رقبا قرار می‌دهد.

lg-isai-fl-g3-size-comparison

نظر شما در مورد Isai FL چیست؟ طراحی این گوشی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات