گوگل اپلیکیشن مستقل ایجاد و ویرایش اسناد اداری را برای اندروید و iOS منتشر کرد

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
گوگل مدت‌ها است که نرم‌افزار Drive را برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS ارایه نموده است. این نرم‌افزار امکان ویرایش و نمایش اسناد اداری شامل صفحه گسترده‌هایی شبیه به اکسل، ویرایشگر متن شبیه به Word و نرم‌افزار Presentation شبیه به پاور پوینت را دارا است. اما ظاهرا امکانات این نرم‌افزار کافی نبوده و گوگل از این رو اقدام به انتشار چند اپلیکیشن مستقل، کرده است.
تبلیغات

اپلیکیشن Drive گوگل که به سرویس ابری این شرکت متصل است قادر به نمایش اسناد اداری شامل Word, Excel و Powerpoint است، اما با این وجود گوگل اقدام به ارایه چند نرم‌افزار مستقل برای نمایش اسناد اداری بصورت آفلاین نموده است.

اپلیکیشن اول، Google Sheets نام گذاری شده که کاربران iOS و اندروید از طریق آن قادر به ایجاد صفحه گسترده‌های شبیه به اکسل مایکروسافت خواهند بود.

اپلیکیشن دوم Google Docs است که یک ویرایشگر متن شبیه به Word مایکروسافت به شمار می‌رود. این نرم‌افزار علاوه بر ویرایش متن امکان اضافه نمودن تصاویر و غیره را نیز میسر می‌کند.

گوگل وعده داده که بزودی نرم‌افزار دیگری را با نام Google Slides منتشر کند تا کاربران از طریق آن قادر به ساخت پرزنتیشن‌های شبیه به Powerpoint باشند.

تمام این نرم‌افزارها به سرویس ابری Drive گوگل متصل می‌شوند و کاربر از طریق آن‌ها قادر به ایجاد و ویرایش اسناد خود بدون نیاز به اینترنت هستند.

برای دانلود این اپلیکیشن‌ها به کافه بازار (Google Docs / Google Sheets) برای دانلود بر روی دستگاه‌های اندرویدی یا اپ‌استور (Google Docs / Google Sheets) برای دانلود بر روی آیفون و آیپد مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات